Σε υποβάθμιση των προβλέψεών της για τις πωλήσεις και τα κέρδη του έτους προχώρησε η Procter & Gamble, καθώς τα προϊόντα της κατέγραψαν μειωμένη ζήτηση το γ' τρίμηνο χρήσης με τους καταναλωτές να περιορίζουν τις δαπάνες τους λόγω της οικονομικής αβεβαιότητας.
Συγκεκριμένα, η αμερικανική πολυεθνική που περιλαμβάνει στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείες όπως η Gillette και η Pantene ανακοίνωσε καθαρά κέρδη ύψους 3,77 δισ. δολαρίων ή 1,54 δολαρίων ανά μετοχή, έναντι 3,75 δισεκατομμυρίων δολαρίων ή 1,52 δολαρίων ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα.
Επίσης, οι καθαρές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 2% στα 19,78 δισ. δολάρια, ενώ οι οργανικές πωλήσεις που εξαιρούν τις εξαγορές, τις εκποιήσεις και τις συναλλαγματικές διαφορές, αυξήθηκαν κατά 1%.
Ο τομέας της P&G που αφορά την βρεφική, τη γυναικεία και την οικογενειακή φροντίδα παρουσίασε την πιο απότομη μείωση του όγκου της τάξεως του 2%.
Στον τομέα υγειονομικής περίθαλψης, υφασμάτων και οικιακής φροντίδας ο όγκος μειώθηκε κατά 1% καθώς η ζήτηση για τα προϊόντα στοματικής φροντίδας, όπως οι οδοντόβουρτσες Oral-B και η οδοντόκρεμα Crest ήταν χαμηλότερη. Ο τομέας ομορφιάς που περιλαμβάνει την Olay και την SK-II, ανέφερε αμετάβλητο όγκο για το τρίμηνο.
Η μόνη επιμέρους μονάδα που παρουσίασε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 1% ήταν εκείνη του καλλωπισμού που περιλαμβάνει τις μάρκες Gillette και Venus.
Η εταιρεία, που αποτελεί σημείο αναφοράς για τον κλάδο, αναμένει τώρα ότι οι συνολικές καθαρές πωλήσεις για το 2025 θα κυμανθούν περίπου στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο οικονομικό έτος, σε σύγκριση με τον προηγούμενο στόχο της για αύξηση μεταξύ 2% και 4%. Η εταιρεία μείωσε επίσης την πρόβλεψη για τα βασικά κέρδη ανά μετοχή στα 6,72 με 6,82 δολάρια, από την προηγούμενη πρόβλεψή της για 6,91 με 7,05 δολάρια.