Σε καθοδική αναθεώρηση του outlook κερδών της για ολόκληρο το 2025 προχώρησε η PepsiCo, σε μία ένδειξη πως η ζήτηση για σνακ και αναψυκτικά κλονίζεται εν μέσω της απρόβλεπτης εμπορικής πολιτικής των ΗΠΑ και της επιδείνωσης του καταναλωτικού κλίματος.
Η ιδιοκτήτρια των brands της Gatorade, Lipton και Quaker αναμένει τώρα κέρδη ανά μετοχή φέτος περίπου στα ίδια επίπεδα με το 2024, έναντι μιας προηγούμενης πρόβλεψης για ανάπτυξη σε μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό. Η εταιρεία συνεχίζει να αναμένει ότι η οργανική αύξηση των εσόδων θα αυξηθεί σε χαμηλά μονοψήφια επίπεδα, σύμφωνα με το Bloomberg.
Με μια ευρεία ποικιλία προϊόντων από δημητριακά και χυμούς μέχρι πατατάκια και αναψυκτικά, η PepsiCo έριξε μία πρώτη «βαθιά» ματιά στις αντοχές των καταναλωτών στις πρώτες ημέρες της κυβέρνησης Τραμπ. «Καθώς κοιτάμε μπροστά, αναμένουμε περισσότερη αστάθεια και αβεβαιότητα, ιδιαίτερα σε σχέση με τις εξελίξεις στο παγκόσμιο εμπόριο», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Ραμόν Λαγκουάρτα.
Η PepsiCo ανέφερε πτώση 1,8% στις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου στα 17,9 δισ. δολάρια. Οι πωλήσεις βιολογικών προϊόντων, αυξήθηκαν 1,2% ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 1,48 δολάρια ανά μετοχή, έναντι εκτίμησης των αναλυτών στα 1,49 δολάρια. Η μετοχή της υποχωρεί 1,9% προσυνεδριακά ενώ από την αρχή του έτους έως σήμερα ο τίτλος διολισθαίνει 6,4%.