«One&Only Aesthesis»: Τον Νοέμβριο ξεκινάει τη λειτουργία το νέο asset της Grivalia Hospitality στη Γλυφάδα – Επένδυση 300 εκατ. ευρώ

Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
«One&Only Aesthesis»: Τον Νοέμβριο ξεκινάει τη λειτουργία το νέο asset της Grivalia Hospitality στη Γλυφάδα – Επένδυση 300 εκατ. ευρώ
Τον επόμενο μήνα ετοιμάζεται να υποδεχτεί τους πρώτους «ενοίκους» του το νέο υπερπολυτελές beach resort της Γλυφάδας, εκεί όπου παλιότερα βρίσκονταν τα Αστέρια Γλυφάδας. Ποιο είναι το project – ορόσημο στην Αθηναϊκή Ριβιέρα. Ποια είναι η One&Only.

Από τον Νοέμβριο ετοιμάζεται να υποδεχτεί τους πρώτους επισκέπτες του το «One&Only Aesthesis», το νέο υπερπολυτελές beach resort της Γλυφάδας, εκεί όπου παλιότερα βρίσκονταν τα Αστέρια Γλυφάδας, συνολική επένδυση ύψους 300 εκατ. ευρώ της Grivalia Hospitality. Τη νέα ξενοδοχειακή μονάδα στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, που φέρνει για πρώτη φορά στη χώρα μας ένα από τα κορυφαία brands υπερπολυτελών θέρετρων στον κόσμο, το One&Only, παρουσίασε χθες επίσημα η δημιουργός εταιρεία.

Στην εκδήλωση έδωσαν το «παρών» ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος εγκαινίασε το έργο μαζί με τον κ. Γιώργο Χρυσικό, Πρόεδρο και CEO της Grivalia Hospitality, την Αυτού Εξοχότητα Mohammed Al Shaibani, Διευθύνοντα Σύμβουλο ICD & Πρόεδρο της Kerzner International και τον Philippe Zuber, CEO της Kerzner International, ενώ επίτιμος καλεσμένος της τελετής ήταν ο Prem Watsa, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Fairfax Financial Holdings και βασικός μέτοχος της Grivalia Hospitality.

Πέραν των ίδιων των στελεχών της Eurobank, των κ.κ. Φωκίωνα Καραβία, Σταύρου Ιωάννου, Κώστα Βασιλείου κ.α., το «παρών» έδωσαν πλήθος εκπροσώπων του εγχώριου επιχειρείν, όπως οι κ.κ. Γιώργος Περιστέρης του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Ευάγγελος Μυτιληναίος της MΥΤΙLINEOS που δέχθηκαν τα προσωπικά ευχαριστήρια του κ. Χρυσικού ως βασικοί συντελεστές του έργου, όπως και οι DIMAND με την ΕΘΝΟΚΑΤ, επίσης οι κ.κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου της Eurolife FFH Ασφαλιστικής, Οδυσσέας Αθανασίου της Lamda Development, Δημήτρης Ανδριόπουλος της Dimand, Απόστολος Ταμβακάκης, Νικόλαος Καραμούζης, Θοδωρής Κυριακού, Απόστολος Κάκκος κ.α., εκπρόσωποι του πολιτικού κόσμου, της κυβέρνησης και της τοπικής αυτοδιοίκησης, μεταξύ των οποίων οι κ.κ. Αντώνης Σαμαράς, Αδωνις Γεωργιάδης, Χάρης Θεοχάρης, Δόμνα Μιχαηλίδου, Ολγα Κεφαλογιάννη,Τάκης Θεοδωρικάκος, Δημήτρης Φραγκάκης, ο δήμαρχος Γλυφάδας Γιώργος Παπανικολάου κ.α.

O Prem Watsa στο σύντομο χαιρετισμό του μεταξύ άλλων εξήρε την φιλοεπενδυτική πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση σημειώνοντας ότι αν δεν υπήρχε δεν θα ήταν δυνατόν να ολοκληρωθεί το συγκεκριμένο έργο. Από την πλευρά του ο κ. Μητσοτάκης χαρακτήρισε τον κ. Watsa ως τον πιο «υπομονετικό και σταθερό» επενδυτή της χώρας, λέγοντας μάλιστα πως «θα πρέπει να του στηθεί ανδριάντας». Ο πρωθυπουργός πρόσθεσε πως η συγκεκριμένη ξενοδοχειακή μονάδα έχει όλα τα χαρακτηριστικά που η χώρα θέλει για τον τουρισμό της και κυρίως έμφαση στη βιωσιμότητα και καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας. «Τα εγκαίνια αυτά συμβολίζουν την πρόοδο της Ελλάδας» συμπλήρωσε και κατέληξε πως η χώρα μας σημειώνει μεγάλη πρόοδο στα δημοσιονομικά, έλαβε την επενδυτική βαθμίδα και αυτά σε μια περίοδο κατά την οποία η παγκόσμια οικονομία αντιμετωπίζει μεγάλες προκλήσεις.

Επανασυστήνει τον υπερπολυτελή τουρισμό στην Αθηναϊκή Ριβιέρα

Σύμφωνα με τους δημιουργούς του One&Only Aesthesis πρόκειται για ένα έργο ορόσημο που επανασυστήνει τον υπερπολυτελή τουρισμό στην Αθηναϊκή Ριβιέρα. Σε έκταση 278.000 τ.μ. προστατευμένης δασικής περιοχής, με ακτογραμμή 2,2 χλμ., το One&Only Aesthesis με δυναμική 127 κλειδιών και 14 ιδιωτικών κατοικιών, θα λειτουργεί όλο τον χρόνο, δίνοντας έμφαση στην ιδιωτικότητα και σε καινοτόμες εμπειρίες για τους επισκέπτες, όπως συμβαίνει με κάθε προορισμό που επιλέγει η One&Only σε μερικές από τις πιο όμορφες τοποθεσίες στον κόσμο.

Επιπλέον, με την Grivalia Hospitality να εστιάζει σημαντικά σε θέματα αειφορίας και βιωσιμότητας σε όλα τα έργα που διαθέτει υπό ανάπτυξη, το One&Only Aesthesis θα συνδυάζει την υψηλή αισθητική με την περιβαλλοντικά υπεύθυνη λειτουργία και φέρει την πιστοποίηση Sustainable SITES και LEED βαθμίδας Silver.

Είναι ενδεικτικό, όπως έχει πει ο κ. Χρυσικός, ότι το κόστος ανά κλειδί διαμορφώθηκε σε 1,2 εκατ. ευρώ. Το κόστος κατασκευής ανήλθε στα 170 εκατ. ευρώ, ενώ η συνολική επένδυση είναι ύψους 300 εκατ. (αγορά του ακινήτου, κατασκευή και χρηματοοικονομικό κόστος). Για τις ανάγκες λειτουργίας του resort έχουν ήδη δημιουργηθεί πάνω από 500 νέες θέσεις απασχόλησης, ενώ κατά την περίοδο της κατασκευής τα τελευταία 6 χρόνια εργάστηκαν περίπου 450 άτομα.

Όπως επεσήμανε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Grivalia Hospitality «το One&Only Aesthesis αναβαθμίζει το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας και καθιερώνει την Αθηναϊκή Ριβιέρα ως κυρίαρχο προορισμό πολυτελούς φιλοξενίας διεθνώς».

Από την πλευρά του ο Philippe Zuber, διευθύνων σύμβουλος της Kerzner International ανέφερε πως «καθώς συνεχίζουμε την επέκτασή μας σε ολόκληρη της Ευρώπη, το ντεμπούτο μας στην Ελλάδα θα ενισχύσει τη θέση μας ως brand, φέρνοντας το One&Only Aesthesis στο λίκνο του ευρωπαϊκού πολιτισμού».

Με όραμα της Grivalia Hospitality να μετατρέψει την Ελλάδα σε κορυφαίο προορισμό υπερπολυτελούς φιλοξενίας διεθνώς, το One&Only Aesthesis αποτελεί ένα έργο-ορόσημο για την Αθηναϊκή Ριβιέρα, καθώς φέρνει νέα δεδομένα στον εγχώριο τομέα του τουρισμού, σηματοδοτώντας παράλληλα την είσοδο και λειτουργία του One&Only, ενός από τα κορυφαία brands υπερπολυτελών θερέτρων στον κόσμο, στη χώρα μας.

Μεγάλες επενδύσεις από τη Grivalia Hospitality

Η Grivalia Hospitality με μετόχους την Fairfax Financial Holdings – FFH (40,6%) την Eurolife (44,5%) την Eurobank (9,1%) και την Grivalia Management (5,7%) το διάστημα αυτό έχει υπό κατασκευή πολυτελές «κάμπινγκ» στη Βούλα (ένα νέο τουριστικό προϊόν) και βρίσκεται στη φάση της ωρίμανσης δύο ακόμα σημαντικών επενδύσεων συνολικού ύψους 400 εκατ. ευρώ, στη Μύκονο και την Μεγαλόνησο (Πεταλιοί Ευβοίας). Μέσα από τα επενδυτικά της έργα, στρατηγικός στόχος της Grivalia Hospitality είναι η αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας και η περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου της πολυτελούς φιλοξενίας στη χώρα μας. Μετρώντας 8 χρόνια παρουσίας, η Grivalia Hospitality διαθέτει ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο με premium hospitality projects, υπό ανάπτυξη ή λειτουργία, με στόχο να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία ιδιαίτερα υψηλών προδιαγραφών στους επισκέπτες.

Ποια είναι η One&Only

Η One&Only είναι μια εξαιρετική συλλογή από μοναδικά resorts και ιδιωτικές κατοικίες που βρίσκονται στους πιο εμπνευσμένους προορισμούς του κόσμου. Σχεδιασμένο σε αρμονία με τη φύση και την τοπική κουλτούρα, κάθε resort έχει το δικό του ξεχωριστό αφήγημα. H

εξαιρετική συλλογή περιλαμβάνει το One&Only Reethi Rah στις Μαλδίβες, το One&Only Le Saint Géran στον Μαυρίκιο, το One&Only Royal Mirage και One&Only The Palm στο Ντουμπάι, το One&Only Palmilla και το One&Only Mandarina στο Μεξικό, το One&Only Cape Town στη Νότια Αφρική, το Emirates One&Only Wolgan Valley στα Blue Mountains στην Αυστραλία, το One&Only Desaru Coast στη Μαλαισία, το One&Only Nyungwe House και το One&Only Gorilla's Nest στη Ρουάντα και το One&Only Portonovi στο Μαυροβούνιο, με τα One&Only Kéa Island και το One&Only Aesthesis στην Ελλάδα, το One&Only One Za'abeel στο Ντουμπάι και σύντομα το One&Only Moonlight Basin στο Big Sky Montana.

Τα One&Only Private Homes είναι προς το παρόν διαθέσιμα για αγορά στον Μαυρίκιο, το Μεξικό, το Μαυροβούνιο, τη Μοντάνα και το Ντουμπάι.

Τι δήλωσε ο πρωθυπουργός

Ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του σημείωσε: «Καλωσορίζουμε το One&Only Αesthesis, ένα έργο ορόσημο για την χώρα μας. Η Grivalia Hospitality και η Kerzner International παρέδωσαν σήμερα ένα resort μοναδικό στο είδος του, μόλις λίγα λεπτά από το κέντρο της πόλης, που αποτελεί ένα εξαίρετο παράδειγμα του πως μια τουριστική επένδυση, όταν διέπεται από βιωσιμότητα σε όλες τις φάσεις σχεδιασμού και κατασκευής, μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά στο πως μέχρι σήμερα εκλαμβάνουμε την υπερπολυτελή φιλοξενία στη χώρα μας».

Όπως επεσήμανε, από την πλευρά του, ο κ. Γιώργος Χρυσικός, Πρόεδρος και CEO της Grivalia Hospitality: «Είμαστε ιδιαιτέρως περήφανοι που ακόμη ένα έργο μας και μάλιστα αυτού του βεληνεκούς ολοκληρώθηκε και θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το επόμενο διάστημα, αποτελώντας ορόσημο για τον κλάδο μας και την Αθηναϊκή Ριβιέρα συνολικά. Είναι τιμή μας να συνεργαζόμαστε με την Kerzner International, παγκόσμιο ηγέτη στην υπερπολυτελή φιλοξενία, και να φέρνουμε το πρώτο One&Only στην χώρα μας. Το One&Only Aesthesis αναβαθμίζει το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας και καθιερώνει την Αθηναϊκή Ριβιέρα ως κυρίαρχο προορισμό πολυτελούς φιλοξενίας διεθνώς. Ως Grivalia Hospitality, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε αναπτύξεις υψηλών προδιαγραφών, με έμφαση στην αειφορία, θέλοντας έτσι να καταστήσουμε την Ελλάδα σημείο αναφοράς για premium επισκέπτες από όλο τον κόσμο».

Σύμφωνα με τον ίδιο, «το One&Only brand θέτει σταθερά τις βάσεις για την παροχή μοναδικών, απαράμιλλων υπερπολυτελών εμπειριών σε κάθε προορισμό όπου έχει παρουσία. Είμαστε στην πολύ ευχάριστη θέση να ξεκινάμε το ταξίδι μας στην Ελλάδα με το One&Only Aesthesis - ένα νέο beach resort που βρίσκεται στην καρδιά μιας από τις πιο μυθικές πόλεις στον κόσμο» ανέφερε ο Philippe Zuber, CEO της Kerzner International. «Καθώς συνεχίζουμε την επέκτασή μας σε ολόκληρη της Ευρώπη, το ντεμπούτο μας στην Ελλάδα θα ενισχύσει τη θέση μας ως brand, φέρνοντας το One&Only Aesthesis στο λίκνο του ευρωπαϊκού πολιτισμού. Με έμπνευση από την πολιτιστική κληρονομιά και τον γαστρονομικό πλούτο της Αθήνας, το One&Only Aesthesis είναι μια γιορτή της ζωής, της αυθεντικότητας, της αίγλης, παρέχοντας μια ειδυλλιακή βάση από όπου οι επισκέπτες μπορούν να ξεκινήσουν για να εξερευνήσουν την υπόλοιπη χώρα».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Ακίνητα: Περισσότερα και ακριβότερα εξοχικά αγοράζουν οι ξένοι στην Ελλάδα – Αύξηση 12,5% στη μέση τιμή αγοράς

Mytilineos: Επένδυση 63,5 εκατ. ευρώ της θυγατρικής ΕΠΑΛΜΕ στα Οινόφυτα – Η μονάδα ανακύκλωσης αλουμινίου

Ναυτιλία: Παραμένουν στην κορυφή οι Greeks - Αυξημένες οι παραγγελίες από Κίνα και Ιαπωνία

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider