Υπερδιπλασιασμό καθαρών κερδών πέτυχε η Akzo Nobel στο γ' τρίμηνο, ωστόσο προειδοποίησε ότι οι τρέχουσες μακροοικονομικές αβεβαιότητες θα συνεχίσουν να επηρεάζουν τα οργανικά μεγέθη.
Η ολλανδική εταιρεία χημικών και χρωμάτων -που έχει υπό την ομπρέλα της τα brands Dulux, Polycell και Cuprinol- ανακοίνωσε ότι τα καθαρά κέρδη για το τρίμηνο ανήλθαν σε 189 εκατ. ευρώ, από 84 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του περυσινού έτους.
Τα προσαρμοσμένα EBITDA, που εξαιρούν έκτακτα και άλλα μη επαναλαμβανόμενα στοιχεία, διαμορφώθηκαν στα 414 εκατ. ευρώ, από 283 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος και αντί 412 εκατ. ευρώ που ανέμεναν οι αναλυτές.
Για το σύνολο της χρήσης, η Akzo Nobel αναμένει προσαρμοσμένα Ebitda πέριξ του 1,45 δισ. ευρώ, μέγεθος που αντιστοιχεί περίπου στο μέσο του εύρους της εκτίμησης που είχε διατυπώσει για Ebitda μεταξύ 1,40-1,55 δισ. ευρώ.
Τα έσοδα της εταιρείας υποχώρησαν στα 2,72 δισ. ευρώ, από 2,86 δισ. ευρώ, αλλά αυξήθηκαν 5% εξαιρουμένης της συναλλαγματικής επίδρασης.