Συνεχίζει το επενδυτικό μπαράζ ο Γιώργος Προκοπίου με το ναυπηγικό πρόγραμμα των εταιρειών του ομίλου να ξεπερνά το ποσό των 4,6 δισ. δολαρίων, ενώ μόνο από την αρχή του έτους οι παραγγελίες νέων πετρελαιοφόρων, πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και πλοίων μεταφοράς LNG φτάνουν σε αξία τα 2,5 δισ. δολάρια.
Η πιο πρόσφατη κίνηση ήρθε από την Dynacom Tankers Management η οποία παρήγγειλε τέσσερα aframax πετρελαιοφόρα ice-class που θα κατασκευαστούν Κίνα. Πρόκειται ουσιαστικά για την άσκηση της option που είχε στο πλαίσιο της μεγάλης παραγγελίας που έκανε νωρίτερα φέτος για 10 πετρελαιοφόρα LR2 από την κινεζική Dalian Shipbuilding Industry. Τα 14 συνολικά πλέον καινούργια πλοία αναμένεται να παραδοθούν σταδιακά από το δεύτερο εξάμηνο του 2025 μέχρι το 2027.
Η Dynacom παρήγγειλε περασμένο τον Μάιο ακόμη δύο μεγάλα πετρελαιοφόρα από την New Times Shipbuilding, τα οποία πρόκειται να παραδοθούν το 2025 και το 206, ενώ τον Ιούλιο παρήγγειλε έξι VLCC πετρελαιοφόρα τα οποία πρόκειται να παραδοθούν το 2026 και 2027. Πριν από μερικές ημέρες διεθνή ΜΜΕ ήθελαν την Dynacom να παραγγέλνει και δύο LR1 πετρελαιοφόρα, τα οποία πρόκειται να παραδοθούν το 2026.
Στον τομέα του χύδην ξηρού φορτίου, η Sea Traders του Γ. Προκοπίου έχει παραγγείλει συνολικά 22 πλοία kamsarmax, τα οποία πρόκειται να παραλάβει μεταξύ του 2026 και του 2027, με το συνολικό ύψος της επένδυσης να ξεπερνά τα 700 εκατ. δολάρια.
Στις αρχές της χρονιά η Dynagas, η εταιρεία που διαχειρίζεται τα LNG carriers του ομίλου συμφώνησε με τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries για τη ναυπήγηση τριών πλοίων, με το κόστος να υπολογίζεται από την αγορά στα 261 εκατ. δολάρια το ένα.