Τα έσοδα της H&M (Hennes & Mauritz) συρρικνώθηκαν το προηγούμενο τρίμηνο καθώς οι καταναλωτές μείωσαν τα έξοδά τους, ενώ το πλήγμα από το «λουκέτο» στα καταστήματα της αλυσίδας ρούχων στην Ρωσία ήταν αισθητό.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 4% τους τρεις μήνες έως τον Νοέμβριο σε σταθερές τιμές συναλλάγματος, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία την Παρασκευή 15/12, με το αποτέλεσμα να είναι σύμφωνο με τις προσδοκίες των αναλυτών.
Η εταιρεία έχει χάσει τη δυναμική της μετά το πρώτο εξάμηνο του περασμένου έτους με την επιβράδυνση να εντείνει την πίεση στην H&M να αυξήσει τις εκπτώσεις για να... ξεμπλέκει με τα αποθέματά της, ένα «αγκάθι» που την ταλαιπωρεί για περισσότερα από επτά χρόνια.
Η H&M προειδοποίησε τον Σεπτέμβριο ότι τα έσοδα μειώνονταν λόγω του ασυνήθιστα θερμού φθινοπώρου στην Ευρώπη και παραμένει ευάλωτη στον ανταγωνισμό από εταιρείες όπως η Inditex και η νεοσύστατη Shein, η οποία έχει αρπάξει μερίδιο αγοράς με προσφορές σε χαμηλές τιμές. Ωστόσο, η μετοχή της έχει ενισχυθεί 57% φέτος.