ΑΒΑΞ: Καλύτερη προσφορά για το οδικό έργο «Ιωάννινα – Κακαβιά» των 310 εκατ. ευρώ

Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
ΑΒΑΞ: Καλύτερη προσφορά για το οδικό έργο «Ιωάννινα – Κακαβιά» των 310 εκατ. ευρώ
Ο όμιλος ΑΒΑΞ, σύμφωνα με πληροφορίες του insider.gr, έδωσε την υψηλότερη έκπτωση, άνω του 17% στον διαγωνισμό για το οδικό έργο «Ιωάννινα – Κακαβιά» (310 εκατ.), στο οποίο επίσης συμμετείχαν οι ΤΕΡΝΑ, Intrakat – ΜΕΤΚΑ, ΕΚΤΕΡ – Δομική Κρήτης – ΕΡΕΤΒΟ – ΤΕΝΑ κ.α.

Ο όμιλος ΑΒΑΞ, σύμφωνα με πληροφορίες του insider.gr, φέρεται να έδωσε την υψηλότερη έκπτωση, άνω του 17% στον διαγωνισμό για το οδικό έργο «Ιωάννινα – Κακαβιά» (310 εκατ.), στο οποίο επίσης συμμετείχαν οι ΤΕΡΝΑ, Intrakat – ΜΕΤΚΑ, ΕΚΤΕΡ – Δομική Κρήτης – ΕΡΕΤΒΟ – ΤΕΝΑ κ.α.

Κατά συνέπεια, εφόσον δεν υπάρχουν προβλήματα με την προσφορά, θα αναδειχτεί προσωρινός μειοδότης, αν και θα εκκρεμούν έλεγχοι σε τεχνικό και οικονομικό φάκελο.

Όπως αναφέραμε και το πρωί, όσον αφορά στο «Ιωάννινα – Κακαβιά», το έργο, μήκους 70 χλμ., αποτελεί οδικό τμήμα του Δυτικού Άξονα. Είναι η συνέχεια της Ιόνιας Οδού από τα Ιωάννινα προς τα ελληνοαλβανικά σύνορα στην περιοχή της Κακαβιάς, διασχίζοντας τον νομό Ιωαννίνων. Ο άξονας αυτός θεωρείται ως ο δυτικότερος κάθετος άξονας της Εγνατίας Οδού και εντάσσεται στο κεντρικό (core) Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών της χώρας. Αναμένεται να βελτιώσει τις κυκλοφοριακές συνθήκες στην πόλη των Ιωαννίνων, εκτρέποντας υπερτοπικούς φόρτους από την Περιφερειακή Οδό των Ιωαννίνων, ενώ η σύνδεση με τη Βιομηχανική Περιοχή θα επιτρέψει τη διοχέτευση της βαριάς κυκλοφορίας στο δίκτυο των αυτοκινητοδρόμων.

Παράλληλα, το έργο θα εξασφαλίσει στην περιοχή της Κόνιτσας πρόσβαση στην Ιόνια Οδό και κατ’ επέκταση στις περιοχές της Φλώρινας και της Καστοριάς. Στα σημαντικά οφέλη του οδικού άξονα «Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά» περιλαμβάνονται επίσης η εξυπηρέτηση του αεροδρομίου των Ιωαννίνων, καθώς και του κύριου όγκου της κυκλοφορίας μεταξύ Αλβανίας – Ελλάδας, αφού η συνέχεια της οδού μετά την Κακαβιά εξυπηρετεί τις παραλιακές περιοχές της Αλβανίας και τα Τίρανα, από τις οποίες προέρχεται μεγάλος αριθμός χρηστών της οδού. Το έργο περιλαμβάνει δύο (2) υποτμήματα:

  1. Υποτμήμα 1: Ιωάννινα – Καλπάκι. Με αρχή το τέλος της σύμβασης παραχώρησης (Χ.Θ. 4+800) και πέρας το τέλος του AK Καλπακίου (Χ.Θ. 51+237,37) και συνολικό μήκος 46,4 χλμ. νέας χάραξης. Στο υποτμήμα περιλαμβάνονται έξι (6) Ανισόπεδοι Κόμβοι, εκ των οποίων ο ΑΚ Κ3 Πασσαρώνος (Χ.Θ. 21+940 - Χ.Θ. 23+441) αποτελεί την Προαίρεση 1, μήκους 1,47χλμ.
  2. Υποτμήμα 2: Καλπάκι – Κακαβιά. Με αρχή το πέρας του ΑΚ Καλπακίου (Χ.Θ. 51+237,37) και πέρας τον μεθοριακό σταθμό Κακαβιάς (Χ.Θ. 74+349,66) και συνολικό μήκος 23,11 χλμ, προβλέπεται η αναβάθμιση της υφιστάμενης οδού, που αποτελεί την Προαίρεση 2.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Κομισιόν: Αποτελεσματικότερη η διαχείριση δημόσιων assets, on track οι ιδιωτικοποιήσεις – Η ΕΤΑΔ, η Αττική Οδός, η Εγνατία και ο ΔΑΑ

Intrakat: Τι σηματοδοτεί το deal στις ΑΠΕ με ΔΕΗ - Προσδοκά ισχυρές ροές/EBITDA με μεγάλο «συμπαίκτη»

ΒΟΑΚ: «Ανοίγουν» οι προσφορές για τη mega Παραχώρηση – Ο ισχυρός ανταγωνισμός και τα σενάρια

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider