Εθνική Ασφαλιστική: Φέρνει εννέα νέα ασφαλιστικά προγράμματα το 2024 – Οι στόχοι της νέας εποχής

Κώστας Κετσιετζής
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Εθνική Ασφαλιστική: Φέρνει εννέα νέα ασφαλιστικά προγράμματα το 2024 – Οι στόχοι της νέας εποχής
«Έχουμε ένα θησαυρό που δεν έχει αξιοποιηθεί σωστά», τόνισε CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής, Robert Gauci, κατά την παρουσίαση της νέα εταιρικής ταυτότητας της εταιρείας.

Μια νέα στρατηγική χαράζει η διοίκηση της Εθνικής Ασφαλιστικής με στόχο να προσφέρει προγράμματα σε όλες τις κατηγορίες ιδιωτικής ασφάλισης, ενισχύοντας τους δεσμούς της με τους ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες της. Στο πλαίσιο αυτό και μετά την αναδιοργάνωση που έφερε η νέα διοίκηση μετά από την απόκτηση του ελέγχου από τη CVC, η ασφαλιστική ετοιμάζεται να ρίξει στην αγορά εννέα νέα ασφαλιστικά προγράμματα εντός της χρονιάς, όταν στο παρελθόν κυκλοφορούσαν το πολύ τρία νέα προγράμματα κάθε χρόνο.

Στο επίκεντρο πρόκειται να βρεθεί ο κλάδος των γενικών ασφαλίσεων αν και όπως δήλωσε χθες ο CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής, Robert Gauci, κατά την διάρκεια δημοσιογραφικής εκδήλωσης για την παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας της εταιρείας, στόχος είναι να μπορούν να καλύπτονται όλες οι ανάγκες των πελατών. Στο «παιχνίδι» μπαίνουν νέα προϊόντα όπως η ασφάλιση έναντι κυβερνοεπιθέσεων αλλά και οι ασφαλίσεις μεγάλων έργων υποδομής και ΑΠΕ (π.χ. offshore αιολικά).

Στο φόντο αυτό, η εταιρεία έχει βάλει μπρος επενδυτικό πλάνο της τάξης των 100 εκατ. ευρώ την επόμενη πενταετία με την υλοποίηση 38 επιμέρους έργων, ενώ θα προχωρήσουν και άλλες ενέργειες αναδιάρθρωσης όπως η αποχώρηση του ομίλου από τη Ρουμανία. Ακόμη εξετάζει και την μεταφορά της έδρας της εξετάζοντας την πώληση του κτιρίου που στεγάζει τις κεντρικές υπηρεσίες της Εθνικής Ασφαλιστικής. «Όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά, εξετάζουμε όλα τα σενάρια», σημείωσε ο κ. Gauci.

Αύξηση του cross-selling

Έχοντας θέσει ως στόχο η παραγωγή ασφαλίστρων να φτάσει το 1 δισ. ευρώ το 2027, βασική προτεραιότητα για την εταιρεία είναι να αξιοποιήσει περαιτέρω το πελατολόγιο που ήδη διαθέτει και να αυξήσει το cross-selling προσφέροντας συμπληρωματικά ασφαλιστικά προγράμματα στους πελάτες της.

«Έχουμε ένα θησαυρό που δεν έχει αξιοποιηθεί σωστά», τόνισε ο κ. Gauci αναφερόμενος στο πελατολόγιο της εταιρείας και σημείωσε πως «βασική μας προτεραιότητα είναι να ακούμε και να καταλαβαίνουμε περισσότερο τους πελάτες για να τους προσφέρουμε προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες τους με τον καλύτερο τρόπο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν χθες, οι πελάτες της εταιρείας άγγιξαν τα 1,72 εκατ., αφού την προηγούμενη χρονιά προστέθηκαν 133.000 νέοι ασφαλισμένοι στο πελατολόγιο της σε σχέση με το 2022, με τον δείκτη cross selling να αγγίζει τα 1,2 συμβόλαια ανά πελάτη. Όπως είπε ο κ. Gauci στόχος είναι ο δείκτης αυτός να αυξηθεί στα 3 συμβόλαια ανά πελάτη.

«Παλιά οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι πούλαγαν κυρίως προγράμματα υγείας και ζωής, σήμερα θέλουμε να πουλάμε όλα τα προϊόντα από όλα τα δίκτυα», σημείωσε ο CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής για να προσθέσει στη συνέχεια πως η αύξηση των συμβολαίων με κάθε πελάτη εκτός από το προφανές πλεονέκτημα της ενίσχυσης των δεσμών και την αύξηση της αφοσίωσης στην εταιρία αφήνει και το περιθώριο στην εταιρεία να δημιουργήσει την κατάλληλη ισορροπία για να εξασφαλίζεται η κερδοφορία.

Σε σχέση με τα κανάλια πωλήσεων ο επικεφαλής της ΕΑ τόνισε ότι πλέον η εταιρεία λειτουργεί με λογική omni channel. υπογραμμίζοντας την καλή πορεία των πωλήσεων από την Εθνική Τράπεζα.

Τα αποτελέσματα του 2023 και οι στόχοι για το 2024

Παράλληλα η εταιρεία σκοπεύει να αυξήσει και το πελατολόγιο της, αν και όπως είπε ο κ. Gauci η αύξηση των μεριδίων αγοράς δεν είναι αυτοσκοπός. «Κοιτάμε συγκεκριμένες κατηγορίες που έχει νόημα, όπως η ασφάλιση κατοικίας και αυτοκινήτου για παράδειγμα», ανέφερε χαρακτηριστικά και τόνισε πως πρέπει να αυξηθεί η παρουσία στις γενικές ασφαλίσεις γιατί είναι μια τεράστια ευκαιρία που δεν πρέπει να χαθεί.

Ακόμη, βάζει ως προτεραιότητα την αναμόρφωση του κλάδου ζωής, που παράγει αρνητικά αποτελέσματα. Επίσης, όπως, είπε, σημαντικό είναι ότι το νέο χαρτοφυλάκιο παράγει θετικό αποτέλεσμα. το τεχνικό αποτέλεσμα συνολικά για το 2023 είναι θετικό, όπως αναφέρθηκε, αν και στην «τελική γραμμή» οι επενδύσεις CAPEX αλλά και ο κλάδος Υγείας επηρέασαν την όλη εικόνα.

Να σημειωθεί ότι η αύξηση σε όρους νέου χαρτοφυλακίου για το 2023 πλησίασε το 19,3% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, με τα συνολικά ασφάλιστρα που προέρχονται από νέους πελάτες να αγγίζουν τα 508 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με τη διοίκηση του ομίλου δυναμικά ξεκίνησε και η νέα χρονιά, με τα ασφάλιστρα νέου χαρτοφυλακίου τον Ιανουάριο του 2024 να είναι αυξημένα, σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2023, κατά 48,1%, αγγίζοντας τα 65 εκατ. ευρώ. Πολύ καλή πορεία, δε, καταγράφει η Κύπρος, ενώ επανέλαβε ότι η Ρουμανία είναι προς πώληση.

Την τελευταία δεκαετία (2013 – 2023), η Εθνική Ασφαλιστική έχει προχωρήσει σε αποζημιώσεις ύψους 3,8 δισ. ευρώ, ενώ μόνο το 2023, οι αποζημιώσεις ξεπέρασαν τα 247 εκατ. ευρώ, ικανοποιώντας περισσότερα από 459.000 περιστατικά.

Ο κλάδος Υγείας

Αναφερόμενος στον κλάδο Υγείας ο κ. Gauci απέδωσε τις αυξήσεις της τάξης του 12% στα ασφάλιστρα, στον ιατρικό πληθωρισμό και τις αυξήσεις στις νοσοκομειακές υπηρεσίες. Kαι εξέφρασε τον προβληματισμό του για τις τιμές που χρεώνουν τα ιδιωτικά νοσοκομεία. «Εάν ο πληθωρισµός αυτός δεν σταματήσει, θα υπάρξει πρόβληµα», σηµείωσε ο CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής τονίζοντας ότι «αν δεν βρεθεί από κοινού µια ισορροπία, θα κοπεί το κλαδί που κάθονται (σ.σ. τα ιδιωτικά νοσοκομεία) και θα πέσει όλο το σύστημα».

Έκανε λόγο για ολιγοπωλιακή κατάσταση στην ιδιωτική υγεία Κι αυτό παρά το γεγονός ότι ο βασικός μέτοχος της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι το επενδυτικό σχήμα CVC, που κατέχει κι ένα μεγάλο αριθμό ιδιωτικών νοσοκομείων. «Μας χωρίζει σινικό τείχος», απάντησε ο κ. Gauci σε ερώτηση για το πώς συνδυάζεται να είναι ο ίδιος μέτοχος σε ΕΑ και ιδιωτικά θεραπευτήρια.

Η νέα εταιρική ταυτότητα

Κατά την διάρκεια της συνέντευξης Τύπου παρουσιάστηκε και η νέα εταιρική ταυτότητα της Εθνικής Ασφαλιστικής με κεντρικό μήνυμα «Εδώ, για την επόμενη ημέρα», με τον κ. Gauci να κάνει λόγο για μια γέφυρα από το παρελθόν στο μέλλον της εταιρείας. «Στην Εθνική Ασφαλιστική αλλάζουμε, αλλά διατηρούμε τις αξίες και τον σκοπό μας. Ανατρέξαμε στην ιστορική διαδρομή και στις αξίες που μας έφεραν εδώ για να διαμορφώσουμε τη νέα μας ταυτότητας», τόνισε η διευθύντρια μάρκετινγκ της Εθνικής Ασφαλιστικής, Χρυσούλα Αθανασοπούλου.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Φορολογικές δηλώσεις: 10 μυστικά για λιγότερο φόρο – Οι κινήσεις που μηδενίζουν το «ραβασάκι»

Ραγδαίες οι αλλαγές στον τρόπο πληρωμών – Μόνο το 18% των Ελλήνων χρησιμοποιεί αποκλειστικά μετρητά

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider