Σοβαρό «κρασάρισμα» υπέστη το σύστημα παραγγελιών των McDonald's, με πελάτες σε όλο τον κόσμο να αδυνατούν να παραγγείλουν διαδικτυακά φαγητό, ενώ καταστήματα σε ΗΠΑ, Αυστραλία, Ιαπωνία και Ηνωμένο Βασίλειο έκλεισαν προσωρινά.
«Γνωρίζουμε τη διακοπή της λειτουργίας στα συστήματα, που έχει επηρεάσει τα εστιατόρια μας και το πρόβλημα είναι υπό επίλυση», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας. «Ευχαριστούμε τους πελάτες για την υπομονή τους και απολογούμαστε για κάθε ταλαιπωρία που μπορεί να προκλήθηκε», πρόσθεσε, ενώ συμπλήρωσε πως το γεγονός «δεν σχετίζεται με ζητήματα κυβερνοασφάλειας».
Το πρόβλημα στα συστήματα της αλυσίδας fast food εντοπίστηκε πρώτα σε κατάστημα της Αυστραλίας. Λίγο αργότερα, το McDonald's της Αυστραλίας έκανε ανάρτηση στο X, ενημερώνοντας ότι τα περισσότερα εστιατόρια είχαν τεθεί ξανά σε λειτουργία.
Με τη σειρά του το McDonald's της Ιαπωνίας, επίσης στο X, δημοσιοποίησε ότι τα καταστήματα σε ολόκληρη τη χώρα παραμένουν προσωρινά κλειστά. «Απολογούμαστε για την ταλαιπωρία που προκαλέσαμε στους πελάτες μας», έγραψε.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Downdetector, που εντοπίζει εφαρμογές και ιστοσελίδες που αντιμετωπίζουν τεχνικές δυσκολίες, στην Αυστραλία καταγράφηκαν πολλά προβλήματα στην εφαρμογή της McDonald's, ενώ αρκετά ήταν και τα προβλήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η εταιρεία αριθμεί περίπου 40.000 εστιατόρια σε όλο τον κόσμο, με λίγα περισσότερα από 1.000 να βρίσκονται στην Αυστραλία, περισσότερα από 1.450 στο Ηνωμένο Βασίλειο και περίπου 3.000 στην Ιαπωνία, καθιστώντας την από τις μεγαλύτερες αγορές της.