Περισσότερες από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις, ελαφρώς περισσότερες σε σχέση με το προηγούμενο έτος, και 12,7 εκατομμύρια λογαριασμούς διαφημιζόμενων, σχεδόν τους διπλάσιους σε σχέση με το προηγούμενο έτος μπλόκαρε ή αφαίρεσε η Google το 2023.
Σύμφωνα με την έκθεση για την ασφάλεια των διαφημίσεων, το Ads Safety Report, στόχος της εταιρείας είναι να εντοπίζει κακόβουλες διαφημίσεις και να αναστέλλει τους παραπλανητικούς λογαριασμούς προτού εισέλθουν στις πλατφόρμες της ή να τους αφαιρεί αμέσως μόλις τους εντοπίσει. Σημειώνει μάλιστα πως η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την εφαρμογή των πολιτικών σε όλα αυτά τα μέτωπα.
Ομοίως, η Google εργάζεται για να προστατεύσει τους διαφημιζόμενους και το κοινό, καταργώντας τις διαφημίσεις της από σελίδες εκδοτών και ιστότοπους που παραβιάζουν τις πολιτικές της, όπως σεξουαλικό περιεχόμενο ή επικίνδυνα προϊόντα. Το 2023, απέκλεισε ή περιόρισε την προβολή διαφημίσεων σε περισσότερες από 2,1 δισ. σελίδες εκδοτών, σημειώνοντας μια μικρή αύξηση σε σχέση με το 2022. Επίσης, έλαβε ευρύτερα μέτρα επιβολής σε επίπεδο ιστοσελίδων σε περισσότερους από 395.000 ιστότοπους εκδοτών, καταγράφοντας σημαντική αύξηση από το 2022.