Η Meta Platforms είχε αντλήσει σχεδόν το 30% των εσόδων της από το Instagram το πρώτο εξάμηνο του 2022, σύμφωνα με καταθέσεις στο δικαστήριο που αποκαλύπτουν για πρώτη φορά πόσα χρήματα αποφέρει η δημοφιλής υπηρεσία φωτογραφιών και βίντεο.
Το Instagram παρήγαγε 22 δισ. δολάρια το 2020, ή το 26% των συνολικών πωλήσεων της Meta, σύμφωνα με έγγραφα που δημοσιεύθηκαν στο πλαίσιο της αντιμονοπωλιακής αγωγής της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου που ζητούσε τη διάσπαση της εταιρείας. Τα έσοδα από το Instagram εκτινάχθηκαν στα 32,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021, ή στο 27% των εργασιών της Meta. Η εφαρμογή συνεισέφερε 16,5 δισ. δολάρια το πρώτο εξάμηνο του 2022.
Οι αριθμοί επιβεβαιώνουν ότι το Instagram αναπτύσσεται με ταχύτερους ρυθμούς από άλλους «πλανήτες» του σύμπαντος της Meta. Δείχνουν επίσης την οικονομική επιτυχία της εξαγοράς της εφαρμογής από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Mark Zuckerberg για μόλις 715 εκατ. δολάρια το 2012.
Η Meta δεν αναλύει τα έσοδα από το Instagram κατά την ανακοίνωση των οικονομικών μεγεθών τριμήνου. Εκπρόσωπος της εταιρείας αρνήθηκε να σχολιάσει.