ΟΠΑΠ: Άνοδος GGR στα 549,7 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2024

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
ΟΠΑΠ: Άνοδος GGR στα 549,7 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2024
ΟΠΑΠ
Ο ΟΠΑΠ εκτιμά πως βρίσκεται σε τροχιά υλοποίησης των στόχων του έτους 2024 - Σχόλιο του CEO, κ. Jan Karas για τα οικονομικά μεγέθη 1ου τριμήνου.

Άνοδο 4,2% σε ετήσια βάση παρουσίασαν τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) α’ τριμήνου 2024 του ΟΠΑΠ που ανήλθαν σε 549,7 εκατ. ευρώ λόγω της σημαντικής ανάπτυξης του online, όπως αναφέρει στην ανακοίνωση των οικονομικών του μεγεθών η εισηγμένη.

Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) α’ τριμήνου 2024 μειώθηκαν κατά 3,1% σε ετήσια βάση στα 190,3 εκατ. ευρώ ή κατά 2,5% σε συγκρίσιμη βάση, λόγω των υψηλότερων λειτουργικών εξόδων, και πιο συγκεκριμένα κυρίως λόγω της εμπροσθοβαρούς επιβάρυνσης των εξόδων μάρκετινγκ, για την υποστήριξη της πρόσφατης έναρξης του Eurojackpot και της ανανέωσης του Λόττο και του Τζόκερ, τονίζει στην ανακοίνωσή του ο ΟΠΑΠ.

Το περιθώριο EBITDA παρέμεινε στα υψηλά επίπεδα του 35%, ενώ τα καθαρά κέρδη το α’ τρίμηνο 2024 ανήλθαν σε 113,3 εκατ. ευρώ μειωμένα κατά
3,9% σε ετήσια βάση ή κατά 2,4% σε συγκρίσιμη βάση. Παράλληλα, ο ΟΠΑΠ κατέγραψε ισχυρή ταμειακή θέση με το δείκτη Καθαρού Δανεισμού/LTM EBITDA να διαμορφώνεται στο 0,14x (0,18x συμπεριλαμβανομένων των μισθώσεων), ενώ ολοκλήρωσε τημ ανανέωση των παιχνιδιών κληρώσεων (Τζόκερ & Λόττο) και την επιτυχή έναρξη του Eurojackpot.

Ακόμη, παρατηρήθηκε συνεχής εστίαση στην προσφορά καινοτόμων προτάσεων με την ενίσχυση του online, μέσω της δημιουργίας νέων προγραμμάτων loyalty, «με παράλληλη βελτίωση της ψηφιακής εμπειρίας των πελατών μας στην επίγεια δραστηριότητα (retail)» όπως επισημαίνει, ενώ εκτιμά πως βρίσκεται σε τροχιά υλοποίησης των στόχων του έτους 2024.

Δήλωση Jan Karas

«Ο ΟΠΑΠ σημείωσε δυναμικές επιδόσεις και οργανική ανάπτυξη κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024, με οδηγό την εστίασή μας στη βελτίωση των προτάσεών μας προς τους πελάτες και στην προώθηση καινοτομιών. Στο πλαίσιο αυτό, το online κανάλι κατέγραψε ισχυρή δραστηριότητα, ενώ το retail κανάλι ενίσχυσε περαιτέρω τη θέση του. Σε επιπρόσθετο GGR οδήγησε η επιτυχημένη ανανέωση του χαρτοφυλακίου παιχνιδιών που διεξάγονται μέσω κληρώσεων, η οποία ξεκίνησε στα τέλη του 2023, με την επανατοποθέτηση του ΛΟΤΤΟ και του ΤΖΟΚΕΡ, και ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο του 2024, με τη διάθεση του Eurojackpot. Επίσης, το OPAP Store App, ο βασικός πυλώνας για την ψηφιοποίηση των retail δραστηριοτήτων μας, διατήρησε την ισχυρή δυναμική του. Επιπλέον, η online πρότασή μας προς τους πελάτες βελτιώθηκε περαιτέρω, μέσω ενός καινοτόμου προγράμματος loyalty και μιας ευρείας γκάμας δωρεάν παιχνιδιών. Κοιτώντας μπροστά, εστιάζουμε στην περαιτέρω αναβάθμιση των προϊόντων μας σε κάθε κατηγορία και στην επίτευξη προόδου σε όλους τους πυλώνες της επιχειρηματικής στρατηγικής Fast Forward του ΟΠΑΠ. Συνολικά, είμαστε κατάλληλα τοποθετημένοι για άλλη μια επιτυχημένη χρονιά, με την προσοχή μας να στρέφεται πλέον στα επικείμενα μεγάλα διεθνή αθλητικά γεγονότα. Τέλος, παραμένουμε προσηλωμένοι στην προσφορά υψηλών αποδόσεων για τους μετόχους μας, στη δημιουργία αξίας για τους εταίρους μας και στην κοινωνική συνεισφορά» υπογράμμισε ο κ. Jan Karas, Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2024.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider