To «λίφτινγκ» της Foot Locker φαίνεται πως αρχίζει να αποδίδει καρπούς, καθώς τα κέρδη ανά μετοχή του γίγαντα των αθλητικών παπουτσιών σημείωσαν άνοδο, σύμφωνα με την ανακοίνωση των τριμηνιαίων αποτελεσμάτων, ενώ η μετοχή της το απόγευμα της Πέμπτης στην Wall Street επιδίδεται σε ράλι της τάξεως του 27%.
Η εταιρεία είδε πτώση στις συγκρίσιμες πωλήσεις ύψους 1,8% κατά τη διάρκεια του πρώτου οικονομικού τριμήνου, παρουσιάζοντας πολύ καλύτερη από την βουτιά 3,1% που περίμεναν οι αναλυτές, σύμφωνα με το StreetAccount. Η εταιρεία επιβεβαίωσε επίσης το guidance για το οικονομικό έτος, που προβλέπει βελτίωση εικόνας στις πωλήσεις.
Ειδικότερα, η επιχείρηση κατέγραψε 22 σεντς προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή, έναντι πρόβλεψης για 12 σεντς/ μετοχή, ενώ τα έσοδά της ευθυγραμμίστηκαν με τις εκτιμήσεις των οικονομολόγων και διαμορφώθηκαν στα 1,88 δισ. δολάρια. Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά περίπου 3% από 1,93 δισ. δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα.
Για ολόκληρο το έτος, η Foot Locker αναμένει ότι τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή θα κυμαίνονται μεταξύ 1,50 και 1,70 δολαρίων, πάνω από τις εκτιμήσεις για 1,57 δολάρια, σύμφωνα με την LSEG. Η εταιρεία αναμένει συγκρίσιμη αύξηση πωλήσεων μεταξύ 1% και 3%, πάνω από την ανάπτυξη 1,5% που περίμεναν οι αναλυτές, σύμφωνα με το StreetAccount.
«Είχαμε ένα σταθερό ξεκίνημα της χρονιάς το πρώτο τρίμηνο, γεγονός που δείχνει ότι το σχέδιο Lace Up μας λειτουργεί», δήλωσε η CEO Μέρι Ντίλον, σε συνέντευξή της στο CNBC. «Ο λόγος που νιώθω σίγουρη είναι ότι εγκαινιάζουμε ένα βελτιωμένο πρόγραμμα επιβράβευσης FLX, οπότε έχουμε πολλές ευκαιρίες για τους πελάτες μας. Κυκλοφορούμε μια ανανεωμένη εφαρμογή για κινητά, η οποία γνωρίζουμε ότι είναι ένας πολύ καλός τρόπος για την προώθηση της αφοσίωσης και του εμπορίου των προϊόντων μας, ενώ βλέπουμε ευκαιρίες ανάπτυξης καθ' όλη τη διάρκεια του έτους» πρόσθεσε.