Με διοικητικό team τον Αλ. Εξάρχου, αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της INTRAKAT, τον Τ. Αρανίτη, γενικό διευθυντή του γκρουπ, και τον Π. Ντέρο, για λογαριασμό της PARK PAL (υπηρεσιών λογισμικού και συστημάτων ελεγχόμενης στάθμευσης), συστάθηκε η εταιρεία «THESPARK ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ», με διάρκεια έως τις 31/12/2035. Πάντως, στην αγορά κυκλοφορούν σενάρια για νέες κινήσεις, μεγαλύτερου ή ευρύτερου βεληνεκούς από την Intrakat, ίσως και μέσω νέων εξαγορών ή επέκτασης σε άλλους τομείς, είτε σε κλασσικούς (κατασκευαστικές, ενέργεια), είτε σε νέες δραστηριότητες.
Ο σκοπός της νέας εταιρείας
Αποκλειστικός σκοπός της εταιρείας είναι η εγκατάσταση, οργάνωση, συντήρηση, λειτουργία και αναβάθμιση Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης με χρήση τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών, στις περιοχές της Α’, Γ’ και Ε’ Δημοτικής Κοινότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης, καθώς και σε κάθε άλλη Κοινότητα εντός της γεωγραφικής περιοχής του Δήμου Θεσσαλονίκης, για την παροχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών στους επισκέπτες και τους κατοίκους των περιοχών εφαρμογής του έργου, και ιδίως για την ικανοποίηση των αυξημένων αναγκών στάθμευσης και για την εξασφάλιση των δημοτικών προσόδων που προκύπτουν από την εγκατάσταση του νέου συστήματος, προς όφελος των δημοτών, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 8/31.01.2024 απόφαση κατακύρωσης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Θεσσαλονίκης, τους όρους της με αρ. πρωτ. 67430/26.03.2024 συναφθείσας Σύμβασης που υπεγράφη μεταξύ του Δήμου Θεσσαλονίκης και της Ένωσης Εταιρειών με την επωνυμία «ΕΝΩΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ INTRAKAT-PARK PAL», και των κατ’ ιδίαν αυτής μελών.
Για την επίτευξη του σκοπού της η εταιρεία μπορεί:
- Να συνεργάζεται με οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή και με δημόσιες υπηρεσίες και αρχές.
- Να ιδρύει υποκαταστήματα, πρακτορεία και γραφεία οπουδήποτε στην Ελλάδα
- Nα προβαίνει στην άσκηση οποιασδήποτε εμπορικής δραστηριότητας και υπηρεσίας συναφούς με ή επικουρικής προς τα ανωτέρω.
- Nα συνάπτει κάθε είδους σύμβαση, περιλαμβανομένων δανειακών συμβάσεων και συμβάσεων εγγυήσεως με φυσικά ή νομικά πρόσωπα, με τα οποία έχει εμπορικές συναλλαγές και εξυπηρετεί τους σκοπούς της εταιρείας.
Το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας κατά τη σύστασή της ορίζεται σε 25.000 ευρώ και διαιρείται σε 25.000 ονομαστικές κοινές μετοχές, ονομαστικής αξίας εκάστης ενός ευρώ, με την Intrakat να εισφέρει 15.000 ευρώ. Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας, που θα διοικήσει την Εταιρεία μέχρι την πρώτη τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων, θα απαρτίζουν οι: Ο Αλέξανδρος Εξάρχου, ο οποίος διορίζεται Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας, ο Αναστάσιος Αρανίτης (Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου) και ο Παναγιώτης Ντέρος (Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου).
Να σημειώσουμε ότι στη Θεσσαλονίκη υπάρχει η εφαρμογή THESi (από την Park Pal). Σύμφωνα με την ιστοσελίδα, το Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης του Δήμου Θεσσαλονίκης αποτελεί σημαντικό βήμα για μια πιο «έξυπνη» πόλη («smart city»). Εισάγει στην καθημερινότητα την πιο προηγμένη και ολοκληρωμένη τεχνολογική λύση στην Ευρώπη, με online διασύνδεση λειτουργιών – υπηρεσιών – ελέγχου – πληροφόρησης κοινού. Η Υλοποίηση του συστήματος έγινε σε συνεργασία με την Ένωση Εταιριών INTRAKAT – INTRASOFT μέσα από την χρήση των καινοτόμων συστημάτων και εφαρμογών της εταιρίας Park Pal, που ειδικεύεται στον χώρο των ολοκληρωμένων λύσεων στάθμευσης.
Το THESi εξασφαλίζει: δωρεάν θέσεις στάθμευσης (μπλε διαγράμμιση) για τους μόνιμους κατοίκους στην περιοχή τους, θέσεις επισκεπτών (λευκή διαγράμμιση) με αντίτιμο που αντιστοιχεί ακριβώς στην ώρα στάθμευσης, μέριμνα για τους συμπολίτες και επισκέπτες ΑμεΑ, κατάργηση της χρήσης χαρτιού (ξυστές κάρτες, τηλεφωνικές κάρτες κ.λπ.), διαδικασία στάθμευσης μέσω τηλεφωνικής κλήσης, sms, app, internet και έξυπνων συσκευών, πρόσβαση με τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος ως «κλειδί» για κάθε λειτουργία του συστήματος (καταχώριση οχήματος, στάθμευση, έλεγχο νομιμότητας), αγορά χρόνου στάθμευσης εύκολα, σε ένα από τα 400 σημεία πώλησης χρόνου (περίπτερα, mini market, πρακτορεία ΟΠΑΠ) που φέρουν ειδική σήμανση, δυνατότητα αναλογικής χρέωσης (ανά λεπτό) και όχι προαγορασμένου χρόνου στάθμευσης για τους εγγεγραμμένους χρήστες κ.α.