Το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά και η μετάδοση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο (live streaming) προώθησαν ουσιαστικά το εμπόριο των τοπικών προϊόντων της κινεζικής επαρχίας Σαντόνγκ τόσο στην εσωτερική αγορά, αλλά ακόμη και σε ξένες αγορές κατά το φετινό φεστιβάλ αγορών του Ιουνίου, το οποίο είναι ευρύτερα γνωστό ως φεστιβάλ αγορών «618».
Στα προϊόντα άμεσης εμπορικής προώθησης συμπεριλαμβάνονται οι παραδοσιακές κινεζικές ενδυμασίες Χανφού, αλλά κι αγροτικά προϊόντα διαφόρων ειδών.
Η ψηφιακή επανάσταση αναζωογονεί τις αγροτικές περιοχές της επαρχίας Σαντόνγκ εξυπηρετώντας τις πολιτιστικές ανταλλαγές, μέσω της παρουσίασης της πλούσιας παράδοσης, αλλά και της καινοτομίας της, σε παγκόσμιο επίπεδο.
Το φεστιβάλ αγορών «618» είναι το δεύτερο πιο σημαντικό ετήσιο φεστιβάλ αγορών στην Κίνα και πραγματοποιείται κάθε χρόνο την περίοδο 1-18 Ιουνίου, ενώ καθιερώθηκε από την JD.com, τη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρία ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα, προκειμένου να τιμήσει την ημέρα της ίδρυσής της (18η Ιουνίου 1998).
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ