Έπεσε κάτω από το όριο του 5% το ποσοστό της Berkshire στην BYD

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Έπεσε κάτω από το όριο του 5% το ποσοστό της Berkshire στην BYD
Η επενδυτική εταιρεία αποκάλυψε σε μια ενημέρωση στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ ότι το μερίδιό της μειώθηκε στο 4,94% από 5,06% και από πάνω από 20% πριν από δύο χρόνια

Όταν η Berkshire Hathaway «ξεπουλήσει» άλλο ένα κομμάτι μετοχών της BYD Co. - μια μετοχή που διατηρεί για περισσότερα από 15 χρόνια - θα γίνει μυστικά.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η επενδυτική εταιρεία του Γουόρεν Μπάφετ αποκάλυψε σε μια ενημέρωση στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ τη Δευτέρα ότι το μερίδιό της μειώθηκε στο 4,94% από 5,06% και από πάνω από 20% πριν από δύο χρόνια. Η πτώση κάτω από το όριο του 5% σημαίνει ότι η Berkshire δεν είναι πλέον υποχρεωμένη να αποκαλύψει περαιτέρω πωλήσεις ή εάν εξέρχεται εντελώς από τη θέση της.

Ενώ οι ειδήσεις οδήγησαν τις μετοχές της BYD στο Χονγκ Κονγκ να υποχωρούν έως και 4% την Τρίτη, τη μεγαλύτερη σε έξι εβδομάδες, τουλάχιστον ένας επενδυτής πιστεύει ότι οι προσδοκίες για πλήρη εκχώρηση έχουν σχεδόν εξαντληθεί.

«Ο Μπάφετ θα μειώσει τελικά το μερίδιό του στην BYD στο μηδέν», δήλωσε ο Άντι Γουόνγκ, διευθυντής επενδύσεων στον Όμιλο Solomons. «Μόλις γίνει αυτό, θα βοηθήσει τις μετοχές της BYD στο Χονγκ Κονγκ να φτάσει στο κατώτερο σημείο» δεδομένων των ισχυρών θεμελιωδών μεγεθών της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως τόνισε.

Ο Μπάφετ, γνωστός ως ένας από τους πιο επιτήδειους επενδυτές στον κόσμο, σημείωσε κέρδος 2.000% από το πρώιμο «ποντάρισμά» στην BYD, η οποία μεταμορφώθηκε από έναν ελάχιστα γνωστό κινεζικό πάροχο μπαταριών για κινητά τηλέφωνα στον μεγαλύτερο κατασκευαστή ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων σε λίγο περισσότερο από 20 χρόνια. Με χρηματιστηριακή αξία ελάχιστα χαμηλότερη των 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η BYD είναι η τρίτη πιο πολύτιμη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως μετά την Tesla Inc. και την Toyota Motor Corp.

Άλλοι πρώιμοι επενδυτές έχουν επίσης αποκομίσει κέρδη. Η Himalaya Capital κάποτε κατείχε 75 εκατομμύρια μετοχές για ποσοστό περίπου 8,2%, αλλά το ενδιαφέρον της έπεσε κάτω από το 5% το 2021.

Ο πρόεδρος της Himalaya's Li Lu ήταν αυτός που συνέστησε την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία στον Τσάρλι Μάνγκερ, πρώην αντιπρόεδρο της Berkshire. Η Berkshire αγόρασε 225 εκατομμύρια μετοχές της BYD που είναι εισηγμένες στο Χονγκ Κονγκ το 2008 για 232 εκατομμύρια δολάρια.

Το hedge fund Snow Bull Capital με έδρα το Shenzhen, το οποίο έχει μερίδια στην BYD και την Tesla, ανέφερε ότι η BYD επωφελήθηκε από την υποστήριξη του Μπάφετ όταν ήταν άγνωστη στους επενδυτές, αλλά τώρα, η υποστήριξη του δισεκατομμυριούχου δεν μετράει πάρα πολύ.

«Το καλύτερο πράγμα για τη μετοχή, μακροπρόθεσμα, θα ήταν η Berkshire να τα πουλήσει όλα», δήλωσε ο CEO της Snow Bull, Taylor Ogan.

Παρά το ξεπούλημα της Berkshire, η BYD συνεχίζει δυναμικά, έχοντας πουλήσει αριθμό ρεκόρ ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων το δεύτερο τρίμηνο. Η κινεζική μάρκα πούλησε κάτι λιγότερο από 1 εκατομμύριο μονάδες μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Bosch: Αποκτά τα περιουσιακά στοιχεία της JCI έναντι 8 δισ. δολαρίων

Porsche: Η έλλειψη ανταλλακτικών μείωσε την πρόβλεψη για τα ετήσια έσοδα - «Βουτιά» άνω του 5% της μετοχής

Αντιμέτωπη με τα απόνερα του μπλακ άουτ η CrowdStrike - Συνεχίζεται η «βουτιά» της μετοχής

gazzetta
gazzetta reader insider insider