Αυτή η ικανότητα έκανε το Netflix μια εταιρεία 289 δισ. δολαρίων

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Αυτή η ικανότητα έκανε το Netflix μια εταιρεία 289 δισ. δολαρίων
Η σκληρή δουλειά δεν είναι αυτό που κάνει τις εταιρείες παγκοσμίως γνωστές, λέει ο συνιδρυτής του Netflix, Marc Randolph.

Η σκληρή δουλειά δεν είναι αυτό που κάνει μια εταρεία πασίγνωστη, λέει ο συνιδρυτής του Netflix, Marc Randolph.

Οι επιτυχημένοι CEOs και επιχειρηματίες συχνά πρωτοστατούν επειδή έχουν μια μοναδική ικανότητα: να δίνουν προτεραιότητα στα ζητήματα που χρειάζονται πρώτα λύσεις, σημείωσε ο Randolph κατά τη διάρκεια ενός επεισοδίου podcast του «The Diary of a CEO with Steven Bartlett».

«Νομίζω ότι η σκληρή δουλειά που οδηγεί στην επιτυχία, είναι μύθος», είπε. «Αν μπορώ να συμπεριφέρομαι πολύ έξυπνα σχετικά με τα προβλήματα στα οποία επιλέγω να επικεντρωθώ, [αυτό] θα κάνει τη διαφορά. Δεν χρειάζεται να τα κάνω όλα σωστά, γιατί τα περισσότερα πράγματα δεν κάνουν τη διαφορά. Υπάρχουν, όμως, κάποια πράγματα που την κάνουν».

Στο Netflix, ο Randolph συνήθιζε να φέρνει διαφωνεί με κάθε λέξη και με κάθε φωτογραφία των προϊόντων που απευθύνονταν στους καταναλωτές -προσπαθώντας απεγνωσμένα να βεβαιωθεί ότι όλα ήταν τέλεια πριν τα δει ένας πελάτης, είπε.

Με την πάροδο του χρόνου, συνειδητοποίησε ότι οι αντιδράσεις των πελατών είχαν ελάχιστα να κάνουν με το «φινίρισμα» μιας καινούριας ιδέας και ότι στόχος του θα έπρεπε να ήταν να λάβει feedback στην πραγματική ζωή από τις ατελείς, μισοτελειωμένες δοκιμές το συντομότερο δυνατό, εξήγησε.

«Αν υπάρχει έστω και η υπόνοια ότι μια ιδέα είναι καλή, ανεξάρτητα από το πόσο κακό ήταν το τεστ, την βγάζουμε», είπε ο Randolph. «Οι πελάτες θα γυρίσουν αμέσως να κοιτάξουν».

Ένα από αυτά τα τεστ ήταν το μοντέλο συνδρομής του Netflix, το οποίο εξάλειψε την ανάγκη χρέωσης για ενοικιάσεις DVD. Οι πελάτες ανταποκρίθηκαν θετικά στην απλούστερη, λιγότερο αγχωτική εμπειρία χρήστη - μια απλή επιδιόρθωση που βοήθησε στην ανάπτυξη της πελατειακής βάσης του Netflix, οδηγώντας το στην πορεία στην τρέχουσα κεφαλαιοποίηση των 289,29 δισ. δολαρίων.

Όταν η σκληρή δουλειά έχει σημασία

Ενώ οι υπεύθυνοι στελέχωσης αλλά και οι δισεκατομμυριούχοι βάζουν ψηλά την αξία μιας ισχυρής εργασιακής ηθικής, ο Randolph δεν είναι το μόνο άτομο που πιστεύει ότι η σκληρή δουλειά, μερικές φορές, υπερεκτιμάται.

Η σκληρή δουλειά συχνά οριζόταν ως το να εμφανίζεσαι πρώτος στο γραφείο και να φεύγεις τελευταίος, αλλά αυτό δεν εγγυάται ότι θα γίνεις Διευθύνων Σύμβουλος ή θα χτίσεις μια εταιρεία με τζίρο δισεκατομμυρίων. Επιπλέον, μια μελέτη του Stanford του 2014 έδειξε ότι η ωριαία παραγωγικότητα μειώνεται απότομα εάν αφιερώνετε περισσότερες από 50 ώρες την εβδομάδα.

Αντίθετα, χρησιμοποιήστε το 8ωρο σας για να δημιουργήσετε καλές σχέσεις με τους συναδέλφους σας, ειδικά αν μπορούν να σας δώσουν feedback για τη δουλειά σας, είπε στο CNBC Make It νωρίτερα αυτό το μήνα η Stacie Haller, επικεφαλής σύμβουλος σταδιοδρομίας στο ResumeBuilder.

Μερικές φορές, θα χρειαστεί να κάνετε σπριντ -δουλεύοντας πολλές ώρες- ειδικά στην αρχή της καριέρας σας ή αν ξεκινάτε τη δική σας εταιρεία, σημείωσε ο Randolph.

«Όταν είσαι νεότερος, όταν δεν ξέρεις πραγματικά τι κάνεις… καλύτερα να δώσεις πόνο», είπε, προσθέτοντας: «Ιδανικά, πας αρκετά μπροστά... για να μπορέσεις να βρεις χώρο να αναπνεύσεις.»

Τελικά, το συνεχές σπριντ φτάνει σε σημείο φθίνουσας απόδοσης. Το στρατηγικό focus διαχωρίζει τους σκληρά εργαζόμενους από τους έξυπνους εργαζόμενους, είπε ο Randolph.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider