Πιο «βαθιά» στον κόσμο του αθλητισμού εισέρχεται η LVMH, που αναλαμβάνει πλέον το ρόλο του κορυφαίο χορηγού της Formula 1.
Σύμφωνα με τους Financial Times, η LMVH έκλεισε 10ετή συμφωνία με την Formula 1, η οποία θα ξεκινήσει το 2025.
Η συμφωνία έχει αξία σχεδόν 100 εκατ. ευρώ ετησίως και θα περιλαμβάνει κάποια από τα γνωστότερα brand του Μπερνάρ Αρνό, όπως Louis Vuitton, Moët Hennessy και Tag Heuer.
- Διαβάστε ακόμη: Η Louis Vuitton στους Ολυμπιακούς Αγώνες: Ο οίκος μόδας «ντύνει» τα μετάλλια και τη δάδα
Επικεφαλής της συμφωνίας ήταν ο Φρεντερίκ Αρνό, το δεύτερο νεότερο από τα πέντε παιδιά του δισεκατομμυριούχου, ο οποίος είχε προαχθεί σε επικεφαλής του τμήματος ωρολογοποιίας της LVMH στις αρχές του 2024.
«Η ευκαιρία να επεκτείνουμε τις εμπορικές μας συμφωνίες είναι ενδεικτική του οράματος που έχουμε για τη Formula 1, καθώς η επιχείρηση συνεχίζει να αναπτύσσεται. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τον Μπερνάρ και τον Φρεντερίκ Αρνό τα επόμενα χρόνια», δήλωσε ο Greg Maffei, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ιδιοκτήτριας εταιρείας της Formula 1, Liberty Media.
Η διείσδυση του γαλλικού ομίλου στον κόσμο των αγώνων ακολουθεί τη χορηγία υψηλού προφίλ που προσέφερε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού, όπου στα μπαρ έρεαν σαμπάνιες Moët Hennessy και στους αθλητές απονεμήθηκαν μετάλλια κατασκευασμένα από το κοσμηματοπωλείο Chaumet που ανήκει στην LVMH.
Όλο και περισσότεροι όμιλοι που δραστηριοποιούνται στον χώρο του luxury στοχεύουν στον αθλητισμό για να αυξήσουν το κοινό και τη δημοτικότητά τους. Παρ' όλο που ο κλάδος έχει συνδεθεί εδώ και πολύ καιρό με ελίτ αθλήματα όπως άλμα και τένις, οι δεσμοί με πιο mainstream αθλήματα γίνονται όλο και πιο συχνοί.