ΑΒ Βασιλόπουλος: Ρίχνεται στη... μάχη της Κρήτης με όχημα τα τοπικά προϊόντα

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
ΑΒ Βασιλόπουλος: Ρίχνεται στη... μάχη της Κρήτης με όχημα τα τοπικά προϊόντα
Τα σχέδια της αλυσίδας για την κρητική αγορά και το μεγάλο στοίχημα.

Στην ισχυροποίηση της παρουσίας της στην Κρήτη, μια πολλά υποσχόμενη αγορά λόγω του αυξημένου τουριστικού ρεύματος, προσβλέπει τα επόμενα χρόνια η ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη το στρατηγικό πλάνο μετασχηματισμού της, με στόχο την ενδυνάμωση της θέσης της στον εγχώριο χάρτη του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων.

Στην Κρήτη η αλυσίδα διαθέτει ένα δίκτυο 15 καταστημάτων, 12 εταιρικών και τριών που λειτουργούν με τη μέθοδο της δικαιόχρησης (franchise), με την κρητική αγορά να συνεισφέρει περί το 10% επί του συνόλου του κύκλου εργασιών της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Όπως δε αποκάλυψε ο brand president της αλυσίδας, Νίκος Λαβίδας, σε ερώτηση του insider.gr, στο πλαίσιο δημοσιογραφικής αποστολής στην Κρήτη, η ΑΒ Βασιλόπουλος στοχεύει σε δυναμική επέκταση του δικτύου καταστημάτων της στο νησί τα επόμενα χρόνια - με ένα όραμα για τη δημιουργία ακόμη και 30 καταστημάτων - καθώς παρά την όξυνση του ανταγωνισμού, η δυναμική της κρητικής αγοράς είναι μεγάλη. Η επέκταση δε σχεδιάζεται γίνει με καταστήματα franchise, κυρίως στις πόλεις του νησιού, αλλά και όπου αλλού θα παρουσιάζονται τυχόν ευκαιρίες.

«Η τάση της αγοράς είναι η ανάπτυξη των καταστημάτων γειτονιάς και αυτό θα φανεί τα επόμενα χρόνια. Πρόκειται για μια αγορά που υπολογίζεται σε 3 δισ. ευρώ», εξηγούσε στους δημοσιογράφους την περασμένη εβδομάδα ο κ. Λαβίδας.

Το νέο κατάστημα στη Χερσόνησο

Τον περασμένο Απρίλιο άνοιξε νέο κατάστημα ΑΒ Βασιλόπουλος στην Κρήτη και δη στη Χερσόνησο του νομού Ηρακλείου.

Πρόκειται για ένα εταιρικό, διώροφο κατάστημα που λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο λόγω της σημαντικής τουριστικής του θέσης, εκτείνεται σε 1.100 τμ και απασχολεί 24 άτομα προσωπικό.

Σημαντική δε ιδιαιτερότητά του είναι η ποικιλία των τοπικών προϊόντων που διαθέτει στα ράφια του. Το κατάστημα συνεργάζεται με περίπου 65 τοπικούς προμηθευτές, φιλοξενώντας περίπου 355 κρητικής προέλευσης προϊόντα σε ένα σύνολο 13.000 περίπου κωδικών. Μάλιστα για την ανάδειξή τους, υπάρχει ειδική ευκρινής σήμανση, η οποία ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό για την κρητική προέλευση των προϊόντων, ενώ απώτερος στόχος της αλυσίδας είναι το «πάντρεμα» της τοπικότητας με τις εβδομαδιαίες προσφορές που διαθέτει.

Μεταξύ των σημαντικότερων συνεργασιών με τοπικούς προμηθευτές που αναπτύσσει στο νησί η αλυσίδα ξεχωρίζουν εκείνες με τον όμιλο Krivek που δραστηριοποιείται για πάνω από 40 χρόνια στην παραγωγή και επεξεργασία κρέατος και θαλασσινών, καθώς και με τη γαλακτοκομική Αμάρι.

Το κατάστημα διαθέτει επίσης και self check out ταμεία.

Υπενθυμίζεται εδώ ότι στη χρήση 2023 η ΑΒ Βασιλόπουλος εμφάνισε πωλήσεις ύψους 1,97 δισ. ευρώ, έναντι 1,98 δισ. ευρώ το 2022 και 1,96 δισ. ευρώ το 2021, με τη θυγατρική του ομίλου Ahold Delhaize στην Ελλάδα να διατηρεί σε σταθερά επίπεδα τον τζίρο της τα τελευταία χρόνια κάτω από το όριο των 2 δισ. ευρώ.

Στο τέλος του 2023, το δίκτυο πωλήσεων αριθμούσε συνολικά 585 καταστήματα από τα οποία 316 είναι εταιρικά καταστήματα λιανικής πώλησης, 255 ανήκουν στο δίκτυο δικαιόχρησης (franchising) και 14 είναι καταστήματα χονδρικής πώλησης.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider