Απορρίφθηκε από το δικαστήριο η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που έχει καταθέσει η Viva ζητώντας την έκδοση προσωρινής διαταγής, προκειμένου να σταματήσουν SoftOne και Entersoft την πρακτική που ακολουθούν αυτή τη στιγμή για την διασύνδεση των POS. Σύμφωνα με πληροφορίες από την πλευρά των Entersoft - SoftOne, η δικαστής έκανε δεκτούς τους ισχυρισμούς των δύο εταιρειών απορρίπτοντας τους ισχυρισμούς της Viva.
H απόφαση του δικαστηρίου που έλαβε χώρα στις 8 Οκτωβρίου βάζει μια άνω τελεία στη διαμάχη που έχει ξεσπάσει τις τελευταίες εβδομάδες μεταξύ της Viva και των SoftOne και Entersoft αναφορικά με τις χρεώσεις των δύο εταιρειών επιχειρηματικού λογισμικού όσον αφορά στη διασύνδεση των εφαρμογών τους με τα POS της πρώτης αλλά και άλλων παρόχων πληρωμών (acquirers).
Να θυμίσουμε ότι η διαμάχη ξεκίνησε πριν περίπου 10 ημέρες με την αποστολή του πρώτου εξωδίκου από την πλευρά της Viva προς τις SoftOne και Entersoft όπου κατήγγειλε ότι έχει δεχθεί σωρεία παραπόνων από πελάτες της που ανέφεραν ότι οι δύο εταιρείες επιχειρηματικού λογισμικού τους χρέωναν προκειμένου να πραγματοποιηθεί η διασύνδεση των εφαρμογών τους με το POS της Viva αλλά δεν υπήρχε χρέωση για τη διασύνδεση με τα τερματικά των Wordline και Euronet (epay).
SoftOne και Entersoft απάντησαν με δικό τους εξώδικο, στο οποίο αρνούνταν «συνολικά» τους ισχυρισμούς χαρακτηρίζοντας τους «αόριστους, αναληθείς, και ανακριβείς». Συγκεκριμένα, αναφερόταν ότι οι καταγγελίες της τελευταίας για καταχρηστική και αθέμιτη συμπεριφορά δεν ισχύουν, υποστηρίζοντας πως υπάρχει κόστος για την ανάπτυξη της εφαρμογής διασύνδεσης του ERP με το POS και ότι το κόστος αυτό το «απορροφούσαν» Worldline και Euronet. Σύμφωνα με το εξώδικο το κόστος αυτό ανέρχεται στα 50 ευρώ ανά τερματικό και ανά έτος στην περίπτωση της Entersoft, και στα 25-50 ευρώ σε εκείνη της Softone. Σύμφωνα με τις δύο εταιρείες δε, η χρέωση είναι χαμηλή και παρόμοια αν όχι χαμηλότερη από αυτή άλλων εργαλείων διασύνδεσης που ήδη διατίθενται στην αγορά από ανταγωνιστές.
Η Viva, επέστρεψε με νέο εξώδικο την περασμένη Πέμπτη και ενώ παράλληλα είχε αποσταλεί email σε όλο το πελατολόγιο της προκειμένου να συγκεντρωθούν αναφορές από πελάτες για το συγκεκριμένο θέμα και κατέθεσε αίτηση ασφαλιστικών μέτρων ζητώντας την έκδοση προσωρινής διαταγής προκειμένου να σταματήσουν οι SoftOne και Entersoft την πρακτική που ακολουθούν αυτή τη στιγμή. Κάτι το οποίο με την σημερινή απόφαση του δικαστηρίου απορρίφθηκε.