Κορρές: Ο τζίρος των 50 εκατ. ευρώ και οι στρατηγικοί στόχοι σε Ελλάδα και εξωτερικό

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Κορρές: Ο τζίρος των 50 εκατ. ευρώ και οι στρατηγικοί στόχοι σε Ελλάδα και εξωτερικό
Σε ποιες αγορές επικεντρώνεται η εταιρεία Κορρές και ποιες προτεραιότητες θέτει για το μέλλον.

Σε πέντε άξονες κινείται η αναπτυξιακή στρατηγική της Κορρές για το 2024, καθώς η εταιρεία επιχειρεί να ισχυροποιήσει έτι περαιτέρω τη θέση της στον κλάδο παραγωγής, διανομής και εμπορίας καλλυντικών και φαρμακευτικών ειδών.

Μεταξύ των βασικών στόχων που έχει θέσει η διοίκηση περιλαμβάνονται η περαιτέρω ανάπτυξη των στρατηγικών κατηγοριών προϊόντων (περιποίηση προσώπου και αρώματα), καθώς προσθέτουν κύρος στη μάρκα και έχουν και καλύτερο περιθώριο κέρδους, η περαιτέρω ανάπτυξη πωλήσεων και βελτίωση της κερδοφορίας στην ελληνική αγορά, η ανάπτυξη στις στρατηγικές αγορές Ευρώπης, Αμερικής και Ασίας και υποστήριξη στις ταχύτατα ανερχόμενες αγορές όπως της Αυστραλίας και της Λατινικής Αμερικής, καθώς και η ανάπτυξη των διαδικτυακών πωλήσεων μέσου του καινοτόμου προγράμματος Loyalty KORRES, με την ολοκλήρωση του εξ ορθολογισμού της αμερικανικής αγοράς.

Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας που καταχωρήθηκαν στο ΓΕΜΗ πριν από μερικές ώρες, «το 2023 συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία ξεπερνώντας την περίοδο του κορονοϊού και της ενεργειακής κρίσης, με σημαντική αύξηση των πωλήσεων στην Ελλάδα και τις εξαγωγές σε χώρες στρατηγικής προτεραιότητας, καθώς και βελτίωση της κερδοφορίας.

Το μικτό περιθώριο κέρδους βελτιώθηκε λόγω της αύξησης των πωλήσεων, του μίγματος προϊόντων με ενίσχυση των προϊόντων προσώπου και τα αρώματα, χαμηλότερες promotion πωλήσεις, βελτιωμένες καμπάνιες επικοινωνίας καθώς και βελτίωση του μικτού περιθωρίου στην Ελλάδα προς τα επίπεδα πριν από την πανδημία. Παράλληλα τα έξοδα συγκρατήθηκαν σε χαμηλότερα επίπεδα από το 2022».

Ολοκληρώθηκε η αναδιάρθρωση των εμπορικών τμημάτων

Το 2023 ολοκληρώθηκε η αναδιάρθρωση των εμπορικών τμημάτων (business units) και του τμήματος κεντρικού διεθνούς marketing στα πρότυπα παγκόσμιων καταναλωτικών μαρκών, με τη διοίκηση να εκτιμά ότι η πλήρης λειτουργία τους έφερε σημαντικά θετικά αποτελέσματα.

Στρατηγική προτεραιότητα δόθηκε στις κατηγορίες προϊόντων προσώπου και αρωμάτων οι οποίες έφεραν αύξηση τζίρου, μεριδίου αγοράς και περιθωρίου κέρδους, ενώ πλέον των ιστορικών δικτύων διανομής της εταιρείας, μεγάλη έμφαση δόθηκε στα διαδικτυακά κανάλια πωλήσεων (Korres e-shop, e-market places , e-tailers) τα οποία αντιπροσωπεύουν πλέον το 25% των πωλήσεων της εταιρείας παγκοσμίως.

Η εικόνα στις στρατηγικές αγορές της εταιρείας

Όπως αναφέρεται στην οικονομική έκθεση, σημαντική αύξηση γνώρισαν οι στρατηγικές αγορές της εταιρείας, ως εξής: στην Ελλάδα +10%, εξαγωγές σε ταχύτατα αναπτυσσόμενες αγορές για την εταιρεία όπως η Αυστραλία +141% και η ανατολική Ευρώπη +89% αλλά και στις εταιρείες του ομίλου σε Γαλλία +31%, Γερμανία +14% οι οποίες προμηθεύονται τα προϊόντα τους από την εταιρεία Κορρές.

Ταυτόχρονα, η αναδιάρθρωση των δικτύων διανομής των ΗΠΑ ολοκληρώθηκε μέσα στο 2023, και πλέον στην εταιρεία Κορρές USA, την οποία επίσης προμηθεύει με προϊόντα η εταιρεία Κορρές, υπάρχει επικέντρωση στην ανάπτυξη και την κερδοφορία.

Ξεπέρασαν τα 50 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις

Ειδικότερα, το 2023, οι πωλήσεις της Κορρές διαμορφώθηκαν στα 50,11 εκατ. ευρώ από 48,25 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση, ήτοι αυξημένες κατά 4% με κύριους άξονες την αύξηση πωλήσεων στην ελληνική αγορά αλλά και την αύξηση των εξαγωγών σε σημαντικές αγορές προτεραιότητας.

Στην Ελλάδα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10% λόγω της υλοποίησης ενός στοχευμένου πλάνου λανσαρισμάτων, ενισχύοντας τις πωλήσεις και τη θέση της στο εγχώριο κανάλι του φαρμακείου, αλλά και της καλής πορείας του τουρισμού. Οι εξαγωγές αυξήθηκαν σημαντικά κυρίως στις αγορές προτεραιότητας όπως είναι η Γερμανία, η Γαλλία, η Νορβηγία, η Ανατολική Ευρώπη και η Αυστραλία.

Το μεικτό κέρδος διαμορφώθηκε σε 27,24 εκατ. ευρώ από 24,91 εκατ. ευρώ στη χρήση 2022, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 9%, ενώ το περιθώριο μικτού κέρδους βελτιώθηκε σημαντικά και διαμορφώθηκε σε 54,35% από 51,63% την αντίστοιχη χρήση του 2022. Η βελτίωση του οφείλεται κυρίως στην ενίσχυση των πωλήσεων, την επικέντρωση σε προϊόντα υψηλότερης κερδοφορίας, τις χαμηλότερες promotion πωλήσεις,τις βελτιωμένες καμπάνιες επικοινωνίας καθώς και στη βελτίωση του μικτού περιθωρίου στην Ελλάδα προς τα επίπεδα πριν από την πανδημία.

Το 2023 τα αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν σε ζημιές ύψους 5,10 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 4,93 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση, ενώ οι καθαρές ζημιές μετά από φόρους ανήλθαν στα 4,13 εκατ. ευρώ από 4,04 εκατ. ευρώ στη χρήση 2022.

Η «γέννηση» και η γιγάντωση της εταιρείας

Η εταιρεία ιδρύθηκε από τον φαρμακοποιό Γιώργο Κορρέ το 1996 και έχει τις ρίζες της στο παλαιότερο ομοιοπαθητικό φαρμακείο της Αθήνας. Η εμπειρία από τα 3.000 ομοιοπαθητικά σκευάσματα του φαρμακείου είναι η αφετηρία της μάρκας.

Σήμερα η Κορρές ταξιδεύει τα ελληνικά βότανα στον παγκόσμιο χάρτη μέσα από περισσότερα από 400 φυσικά προϊόντα, έχοντας παρουσία σε 30 αγορές.

Η εταιρεία έχει την πλήρη ευθύνη για όλα τα στάδια ανάπτυξης των προϊόντων, από την καλλιέργεια των πρώτων υλών και την παραγωγή φυτικών εκχυλισμάτων έως την επιστημονική έρευνα, τη δημιουργία της φόρμουλας και τον έλεγχο της δράσης του τελικού προϊόντος. Οι συνθέσεις βασίζονται στο υψηλότερο δυνατό ποσοστό φυσικού περιεχομένου, με την ασφάλεια, την ποιότητα και τα κλινικά αποδεδειγμένα ορατά αποτελέσματα να αποτελούν προτεραιότητα.

Κάθε προϊόν υποβάλλεται σε 500 τεστ πριν βρεθεί στο ράφι ενός φαρμακείου ή καταστήματος.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

ΑΗΒ Group: Επενδύσεις 20 εκατ. ευρώ για το νερό Θεόνη και ισχυρό comeback μετά το πλήγμα του Daniel

Μουστάκας: Αύξηση τζίρου και αναζήτηση ευκαιριών για μεγέθυνση – Πού άνοιξαν νέα καταστήματα

Σκλαβενίτης: Το online κανάλι αποκτά ακόμη μεγαλύτερη δυναμική και φτάνει ως τα Γιάννενα

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider