Σκλαβενίτης: Το online κανάλι αποκτά ακόμη μεγαλύτερη δυναμική και φτάνει ως τα Γιάννενα

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Σκλαβενίτης: Το online κανάλι αποκτά ακόμη μεγαλύτερη δυναμική και φτάνει ως τα Γιάννενα
Διαθέσιμο και στην πόλη των Ιωαννίνων είναι πλέον το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας. Ποιες άλλες πόλεις εξυπηρετεί και πότε ξεκίνησε το «ταξίδι» του ομίλου Σκλαβενίτης στην ψηφιακή εποχή.

Ακόμη μεγαλύτερες «στροφές» ανεβάζει το online κανάλι του ομίλου Σκλαβενίτης, καθώς η περαιτέρω ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καταστήματος αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες της αναπτυξιακής στρατηγικής της αλυσίδας για τα επόμενα χρόνια.

Όπως ανακοίνωσε ο leader της οργανωμένης λιανικής τροφίμων από πλευράς τζίρου, από τα τέλη Σεπτεμβρίου, το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας εξυπηρετεί και την πόλη των Ιωαννίνων, επεκτείνοντας τη λίστα των πόλεων τις οποίες καλύπτει.

Από τις 25 Σεπτεμβρίου, λοιπόν, οι κάτοικοι των Ιωαννίνων μπορούν να κάνουν τις ηλεκτρονικές τους παραγγελίες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Σκλαβενίτης, με δυνατότητα επιλογής του χρόνου παράδοσης από Δευτέρα έως Σάββατο και ώρες 08:00 - 21:00.

Η κίνηση αυτή έρχεται να ενδυναμώσει έτι περαιτέρω το online κανάλι της αλυσίδας, αλλά και να προσφέρει σε ακόμη περισσότερους καταναλωτές νέες δυνατότητες προμήθειας βασικών αγαθών στο ηλεκτρονικό περιβάλλον.

Το eMarket επεκτείνεται

Το eMarket μετρά σχεδόν τέσσερα χρόνια λειτουργίας, καθώς ο όμιλος Σκλαβενίτη εισήλθε επισήμως στην ψηφιακή εποχή στα τέλη του 2020. Ήταν Νοέμβριος του 2020, όταν στη σκιά των νέων αναγκών που γέννησε τότε η πανδημία του κορονοϊού, ξεκίνησε η δοκιμαστική περίοδος λειτουργίας του sklavenitis.gr. Πρώτος σταθμός ήταν η Αττική. Να σημειωθεί πως η εταιρεία από τις αρχές του 2020 είχε ξεκινήσει την ηλεκτρονική της παρουσία μέσω της εξαγοράς του caremarket.gr, το οποίο τελικά ενσωματώθηκε στο eMarket της Σκλαβενίτης.

Μετά την Αττική, η συνέχεια ήρθε τον Οκτώβριο του 2021, όταν το sklavenitis.gr ενεργοποιήθηκε στη Λάρισα, εγκαινιάζοντας την επέκτασή του στην περιφέρεια. Ακολούθησαν τον Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς η Πάτρα και η Θεσσαλονίκη και πλέον, μετά από τρία χρόνια, ανακοινώθηκε η επέκτασή του στα Γιάννενα.

Παράλληλα ο όμιλος Σκλαβενίτη έχει συνεργασία και με την πλατφόρμα e-food – μια συνεργασία μέσω της οποίας εξυπηρετούνται και άλλες πόλεις της χώρας.

Πώς γίνονται οι παραγγελίες

Στο eMarket οι καταναλωτές μπορούν να βρουν χιλιάδες κωδικούς ειδών ευρείας κατανάλωσης και να προμηθευτούν τα βασικά αγαθά που χρειάζονται εύκολα, γρήγορα και απλά. Επιπλέον, μπορούν να κάνουν τις παραγγελίες τους όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας, με όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα της εταιρείας (κάρτα, μετρητά, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό).

Οι τιμές των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας είναι οι ίδιες με αυτές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα.

Η νέα πολιτική χρεώσεων

Στο μεταξύ, από πέρυσι, ο όμιλος Σκλαβενίτη προχώρησε σε αλλαγές στην πολιτική χρεώσεων που εφαρμόζονται στο online κανάλι πωλήσεων, ανοίγοντας τον δρόμο και στις υπόλοιπες αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Ειδικότερα, από τον Ιούλιο του 2023 οι χρεώσεις αποστολής των παραγγελιών από το ηλεκτρονικό κατάστημα του ομίλου Σκλαβενίτης είναι 5,00 ευρώ για αγορές έως 30 ευρώ, 2,50 ευρώ για αγορές από 30 ευρώ έως 100 ευρώ και δωρεάν για αγορές από 100 ευρώ και άνω.

Όπως, δε, γνωστοποιήθηκε πριν από μερικές ημέρες, ο leader του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων προχώρησε στην καταβολή έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης, ύψους 300 ευρώ, στους εργαζομένους του. Δικαιούχοι της έκτακτης ενίσχυσης ήταν το σύνολο των εργαζομένων της αλυσίδας – ήτοι 33.056 εργαζόμενοι – ενώ η εν λόγω οικονομική στήριξη δόθηκε για δεύτερη χρονιά, με τη μορφή δωροεπιταγής. Το ποσό των 300 ευρώ πιστώθηκε την περασμένη Παρασκευή στους εργαζομένους του ομίλου Σκλαβενίτης και αποτελεί, σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία, μια ακόμη «μορφή επιβράβευσης» των υπαλλήλων. Το συνολικό κόστος της εν λόγω πρωτοβουλίας ανέρχεται σε 10 εκατ. ευρώ.

Καθώς, μάλιστα, η αγορά αναμένει τα οικονομικά μεγέθη του ομίλου Σκλαβενίτης για τη χρήση 2023, η αλυσίδα αποφάσισε πρόσφατα την κατάργηση της εξαήμερης απασχόλησης, με ισχύ από την 1η Νοεμβρίου 2024. Όπως έχει ανακοινώσει ήδη το Πανελλαδικό Σωματείο Εργατοϋπαλλήλων της επιχείρησης «οι συνάδελφοι που έχουν εξαήμερη σύμβαση - είτε εργάζονται έξι ώρες ημερησίως είτε έξι ώρες και σαράντα λεπτά - θα έχουν πλέον εβδομαδιαίο ρεπό. Συγκεκριμένα, οι συνάδελφοι μερικής απασχόλησης (6Χ6) θα εργάζονται τέσσερα επτάωρα και ένα οκτάωρο και οι συνάδελφοι πλήρους απασχόλησης (6Χ6,40) πέντε οκτάωρα». Η εν λόγω απόφαση αφορά σε περίπου 5.700 υπαλλήλους της από το σύνολο των 33.056 εργαζομένων που απασχολούνται σήμερα στον όμιλο Σκλαβενίτη.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Σούπερ μάρκετ: Μπαράζ εξαγορών και επενδύσεων - Κορυφώνεται η μάχη στο ράφι

Cosmos Sport: Άλμα πωλήσεων και δυναμική επέκταση δικτύου – Τα νέα καταστήματα

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider