Δυσμενείς επιδόσεις στο γ' τρίμηνο πέτυχε η Audi μετά την αναδιάρθρωση ενός εργοστασίου στις Βρυξέλλες που καθυστέρησε ορισμένες παραδόσεις, σε συνδυασμό με τη μείωση των δαπανών για είδη πολυτελείας στην Κίνα. Υπό αυτό το πρίσμα, τα λειτουργικά κέρδη ης Audi υποχώρησαν 91% στα 106 εκατ. ευρώ, ενώ οι παραδόσεις τους πρώτους εννέα μήνες του 2024 μειώθηκαν σημαντικά σε αγορές όπως η Ευρώπη, η Κίνα και οι ΗΠΑ.
Ο όμιλος της Volkswagen που στην «ομπρέλα» του πέρα από την Audi, περιλαμβάνει επίσης τη Lamborghini, την Bentley και την Ducati - αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό στην Κίνα, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται προς τις τοπικές μάρκες και πιο οικονομικά προϊόντα, ενώ τα 1,2 δισ. ευρώ που δόθηκαν για την κάλυψη των δαπανών αναδιάρθρωσης ενός εργοστασίου στις Βρυξέλλες άσκησε επιπρόσθετες πιέσεις.
«Βλέπουμε πράγματι έναν πολύ έντονο ανταγωνισμό τιμών στην Ευρώπη και ειδικά στην Κίνα», δήλωσε ο Οικονομικός Διευθυντής της Audi, Γιούρκεν Ριτερσμπέργκερ. Η υποτονική ζήτηση για EV και ο έντονος ανταγωνισμός από εταιρείες όπως η Tesla και η κινεζική BYD ώθησαν την Audi να επιδιώξει να μειώσει τα κόστη της.