Η social media πλατφόρμα της Meta που διαπρέπει στον οικονομικό και όχι μόνο τομέα, δίνοντας μεγάλη ώθηση στον κολοσσό του Μαρκ Ζούκερμπεργκ, δεν είναι άλλη από το Instagram.
Συγκεκριμένα η δημοφιλής εφαρμογή θα αντιπροσωπεύει σύντομα το ήμισυ των διαφημιστικών εσόδων της εταιρείας στις ΗΠΑ, σύμφωνα με εκτιμήσεις της ερευνητικής εταιρείας Emarketer, ενισχύοντας περαιτέρω τον ρόλο της εφαρμογής κοινής χρήσης φωτογραφιών και βίντεο ως βασικό μοχλό ανάπτυξης για την Meta, όπως αναφέρει το Bloomberg.
Το Instagram επεκτείνεται σταθερά στο αναμφισβήτητα το πιο σημαντικό μέρος της επιχείρησης της Meta, όχι μόνο για τον ρόλο του στην αύξηση των εσόδων, αλλά και ως όχημα για λειτουργίες όπως το Reels και το Threads που προσφέρουν ανταγωνισμό στους αντιπάλους.
Το 2021, το Instagram απέφερε 32,4 δισ. δολάρια παγκοσμίως, ή το 27% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας. Μέχρι τις αρχές του 2022, το Instagram ήταν υπεύθυνο για σχεδόν το 30% των παγκόσμιων δραστηριοτήτων της Meta, σύμφωνα με δικαστικές καταθέσεις που δημοσιεύθηκαν νωρίτερα αυτό το έτος.
Το Instagram αναμένεται τώρα να ξεπεράσει τα 32 δισ. διαφημιστικά έσοδα στις ΗΠΑ το 2025, πάνω από 24% σε σχέση με το τρέχον έτος, σύμφωνα με στοιχεία του Emarketer. Η εφαρμογή έχει περισσότερους από 148 εκατομμύρια Αμερικανούς χρήστες.
Η εστίαση της Meta στο βίντεο περιεχόμενο συνέβαλε σημαντικά σε αυτήν την ανάπτυξη, έγραψε η Jasmine Enberg, επικεφαλής αναλύτρια στο Emarketer, σε ανάρτησή της.
«Το Instagram είναι πλέον μια πλατφόρμα που έχει βάλει σε προτεραιότητα το βίντεο, με τους χρήστες να περνούν σχεδόν τα δύο τρίτα του χρόνου τους στο Instagram παρακολουθώντας βίντεο», έγραψε.
Η Meta δήλωσε πρόσφατα στους επενδυτές ότι το Instagram Reels, μία υπηρεσία για βίντεο μικρής διάρκειας που ανταγωνίζεται το TikTok, ισοδυναμεί με περισσότερο από το 50% του χρόνου που περνούν οι χρήστες στην εφαρμογή.