Μια δυναμική πορεία 15 ετών συμπληρώνει φέτος το πρόγραμμα Business Banking Τουρισμός (Πρόγραμμα) της Eurobank, η οποία στέκεται, διαχρονικά, στρατηγικός συνεργάτης δίπλα στους επιχειρηματίες του τουριστικού κλάδου, που λειτουργεί ως μοχλός ανάπτυξης για την οικονομία και την απασχόληση στη χώρα. Στη διάρκεια λειτουργίας του Προγράμματος εντάχθηκαν στις υπηρεσίες που παρέχονται μέσω αυτού περισσότερες από 60.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση, φέτος η Eurobank εμπλουτίζει περαιτέρω το Business Banking Τουρισμός, με πιο εξειδικευμένες χρηματοδοτικές λύσεις για την κάλυψη αναγκών σε κεφάλαιο κίνησης αλλά και για την υλοποίηση των επιχειρηματικών σχεδίων των επιχειρήσεων του κλάδου, προσφέροντας ευέλικτους τρόπους αποπληρωμής σύμφωνα με την εποχικότητα και τον ταμειακό κύκλο της επιχείρησης. Επιπλέον, το Πρόγραμμα διευρύνει κάθε χρόνο το πεδίο δράσης του σε πρόσθετους τομείς, δίνοντας από φέτος, τη δυνατότητα ένταξης επιχειρηματικών δραστηριοτήτων «καφέ – μπαρ» και επιχειρήσεων Yachting. Σταθερά επίσης η Eurobank υποστηρίζει ενεργά τους επαγγελματίες του κλάδου στην αξιοποίηση των διαθέσιμων αναπτυξιακών, εθνικών και ενωσιακών χρηματοδοτικών προγραμμάτων, ενώ επεκτείνει και το δίκτυο των τρίτων εταιρειών που παρέχουν στους πελάτες της Eurobank προνόμια και εκπτώσεις σε μη τραπεζικές υπηρεσίες, με στόχο την πολύπλευρη αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και την αποτελεσματική διαχείριση σύγχρονων προκλήσεων για τον κλάδο.
Οι αναβαθμισμένες υπηρεσίες του Business Banking Τουρισμός, ενόψει της νέας τουριστικής περιόδου και με αφορμή την συμπλήρωση 15 ετών λειτουργίας του, παρουσιάστηκαν σε επετειακή εκδήλωση που διοργάνωσε η Eurobank την Τετάρτη, 12 Μαρτίου 2025 στο Eurobank Hub στη Νέα Ιωνία. Περισσότεροι από 250 εκπρόσωποι μικρομεσαίων επιχειρήσεων από όλη την Ελλάδα που συμμετείχαν στην εκδήλωση, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τον Αναπληρωτή Διευθύνοντα Σύμβουλο της Eurobank, κ. Ιάκωβο Γιαννακλή
για τη στρατηγική της Τράπεζας στον Τουρισμό, ενώ ο επικεφαλής Retail Business Banking της Τράπεζας, κ. Νίκος Γιαννικόπουλος, περιέγραψε διεξοδικά το αναβαθμισμένο Πρόγραμμα, τις νέες λύσεις, τα προνόμια και τις διευκολύνσεις που παρέχει η Eurobank στους επιχειρηματίες του κλάδου.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο κ. Quim Martínez, Vice President Public Sector CoE - Global Tourism Segment Lead της Mastercard και επικεφαλής του Mastercard Global Tourism Innovation Hub στη Μαδρίτη, πραγματοποίησε παρουσίαση για τις νέες τάσεις και τις σύγχρονες προκλήσεις στην τουριστική βιομηχανία. Ακολούθησε πάνελ συζήτησης με θέμα «Τουρισμός | Τάσεις και προοπτικές για την Ελλάδα και την Αττική» όπου συμμετείχαν, οι κ.κ. ο Group Chief Economist της Eurobank, Δρ. Τάσος Αναστασάτος, ο Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, Νίκος Διαμαντόπουλος, ο εντεταλμένος Σύμβουλος του ΣΕΤΕ, Αλέξανδρος Θάνος, η κα Κατερίνα Πολλάτου, Airline Marketing & Development Manager στην Fraport Greece και ο Πρόεδρος στη Νέα Μητροπολιτική Αττική, κ. Δημήτρης Φραγκάκης. Την εκδήλωση συντόνισε η δημοσιογράφος – επικοινωνιολόγος κα Χριστίνα Πουτέτση.
Στην εναρκτήρια ομιλία του, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank, επικεφαλής Retail & Digital Banking, κ. Ιάκωβος Γιαννακλής, υπογράμμισε πως ο τουρισμός που συμβάλλει σημαντικά στην οικονομική ανάπτυξη και την απασχόληση σε πολλούς κλάδους και περιοχές της χώρας, αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για την Eurobank.
Όπως δήλωσε: «Η Eurobank υποστηρίζει διαχρονικά την αναβάθμιση της συνολικής εικόνας του ελληνικού τουρισμού, σε όλες τις περιοχές της χώρας, από τη μικρότερη έως τη μεγαλύτερη επιχείρηση, κάτι που αποτελεί διαρκές στοίχημα για τον κλάδο ο οποίος προσφέρει ισχυρά πολλαπλασιαστικά οφέλη, με επίδραση που διαχέεται σε πολλούς τομείς, δημιουργώντας πολύτιμη αλυσίδα αξίας στην οικονομία. Πιστοί στη δέσμευση να υποστηρίζουμε ΟΛΕΣ τις επιχειρήσεις που θέτουν ως προτεραιότητα την ανάπτυξη και την ευημερία στην ελληνική κοινωνία, αντιμετωπίζουμε διαχρονικά ως προτεραιότητα το τουριστικό, επιχειρηματικό οικοσύστημα, προσφέροντας ολιστικές λύσεις με σύγχρονες επιλογές και αναπτυξιακές ευκαιρίες.
Στο Business Banking Τουρισμός όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου βρίσκουν έναν πολύτιμο σύμμαχο για να αναπτυχθούν και να γίνουν πιο εξωστρεφείς, ενισχύοντας το διεθνές «brand Ελλάδα», που είναι ένα από ισχυρότερα συγκριτικά πλεονεκτήματα για τη χώρα μας.».
Για την ενημέρωση των επιχειρήσεων ως προς τις παρεχόμενες μέσω του Προγράμματος υπηρεσίες έχει προγραμματιστεί σειρά εκδηλώσεων, αρχής γενομένης από τη Θεσσαλονίκη (2 Απριλίου 2025) και την Καλαμάτα (10 Απριλίου 2025), ενώ αντίστοιχη δράση θα ακολουθήσει στην Κρήτη (Αγ. Νικόλαο).
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης η Τράπεζα διοργάνωσε και ταξίδι γεύσεων από όλη την Ελλάδα με δημιουργίες βασισμένες αποκλειστικά σε ελληνικά προϊόντα από τον καταξιωμένο Chef κ. Δημήτρη Σκαρμούτσο και Wine Tasting από τον πιστοποιημένο advanced Sommelier κ. Άρη Σκλαβενίτη.