Σε προχωρημένες συνομιλίες βρίσκεται η PepsiCo για να αγοράσει την μάρκα αναψυκτικών Poppi σε μια συμφωνία αξίας άνω των 1,5 δισ. δολαρίων, αναφέρει το Bloomberg News, επικαλούμενο άτομα που γνωρίζουν το θέμα.
Ο κολοσσός των αναψυκτικών και των σνακ θα μπορούσε να ανακοινώσει τη συμφωνία την επόμενη εβδομάδα,
Το brand Poppi, εδρεύει στο Όστιν του Τέξας, και ανήκει στα λεγόμενα «functional beverages», ροφήματα που ισχυρίζονται πως ωφελούν την υγεία με ποικίλους τρόπους, είθε υποστηρίζοντας το ανοσοποιητικό είτε βοηθώντας στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου, είτε φτιάχνοντας την διάθεση.
Τα «λειτουργικά ποτά» βρίσκονται σε μεγάλη άνοδο, με τις πωλήσεις να έχουν αυξηθεί περισσότερο από 60% σε σχέση με πέρυσι, με brands όπως Olipop και Poppi να πρωταγωνιστούν.
Η PepsiCo είχε σχεδιάσει να λανσάρει το δικό της λεγόμενο "λειτουργικό αναψυκτικό" υπό την επωνυμία Soulboost, ωστόσο αποφάσισε να καταργήσει αυτή την προσπάθεια λόγω των πρώτων ενδείξεων ότι δεν θα πετύχαινε. Η Coca-Cola κυκλοφόρησε πρόσφατα το δικό της πρεβιοτικό αναψυκτικό, το Simply Pop.
Η Popp έγινε διάσημη το 2018 όταν η εταιρεία - τότε γνωστή ως Mother - έλαβε μια επένδυση από τον Rohan Oza της Cavu Venture Partners στην τηλεοπτική εκπομπή Shark Tank. Μια σειρά από διασημότητες, όπως η Nicole Scherzinger και η Ellie Goulding, έχουν επίσης υποστηρίξει την εταιρεία.
Η PepsiCo έχει στραφεί πρόσφατα σε εξαγορές πιο υγιεινών εμπορικών σημάτων. Τον Οκτώβριο, ανακοίνωσε τα σχέδιά της να εξαγοράσει τη Siete Foods για 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια. Τον επόμενο μήνα, είπε ότι θα αγόραζε το υπόλοιπο 50% της Sabra Dipping και της PepsiCo-Strauss Fresh Dips & Spreads International.