Οι Ferrari γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς μεταξύ των νεότερων σε ηλικία αγοραστών, με τον CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας πολυτελών οχημάτων να αποκαλύπτει ότι το 40% των νέων αγοραστών είναι τώρα κάτω των 40 ετών. Το ποσοστό έχει αυξηθεί σημαντικά σε σχέση με 19 μήνες πριν που διαμορφωνόταν στο 30%.
«Το 40% των νέων πελατών είναι κάτω των 40 ετών», είπε στο CNBC ο CEO της Ferrari, Benedetto Vigna, στο περιθώριο του CONVERGE LIVE στη Σιγκαπούρη.
«Δεν ξέρω για άλλες μάρκες, αλλά για εμάς, είναι ένα επίτευγμα που οφείλεται στην ομάδα μας», πρόσθεσε.
Η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Μαρανέλλο της Ιταλίας, φημίζεται για το ότι διατηρεί αυστηρά τον έλεγχο της παραγωγής των αυτοκινήτων της, σε μια συνεχή προσπάθεια να τηρεί την υπόσχεση της αποκλειστικότητας. Πράγματι, από πέρυσι, σχεδόν τα 3/4 όλων των Ferrari πουλήθηκαν σε υφιστάμενους πελάτες.
Ο ιδρυτής Enzo Ferrari είπε κάποτε ότι η εταιρεία «θα παρέδιδε πάντα ένα αυτοκίνητο λιγότερο από ό,τι απαιτεί η αγορά».
Ο Vigna μοιράστηκε μερικά παραδείγματα υποψήφιων αγοραστών που παροτρύνουν την εταιρεία να επιταχύνει την παραγωγή. Επέμεινε, ωστόσο, ότι ο χρόνος αναμονής των άνω των δύο ετών είναι αναπόσπαστο μέρος αυτού που περιέγραψε ως «πολύ ευχάριστη» εμπειρία.
«Ένας πελάτης 78 ετών ήθελε οπωσδήποτε να αγοράσει μια Ferrari και είπε: «Κοίτα, δεν μπορώ να περιμένω δύο χρόνια». Του απάντησα: «Έχεις ένα κίνητρο», είπε ο Vigna.
«Μετά ήταν ένας άλλος, νεότερος, 37 ετών, και είπε: «Όταν μεγαλώσω κι άλλο, θα ήθελα να πάρω το αμάξι, αλλά πριν τα 40.» Είπα: «Μην ανησυχείς, θα το πάρεις στα 39».
Κοιτάζοντας μπροστά, ο Vigna είπε ότι η Ferrari παραμένει σε καλό δρόμο για να κυκλοφορήσει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό όχημα στις 9 Οκτωβρίου. Το επερχόμενο μοντέλο EV, το οποίο θα κατασκευάζεται στην Ιταλία, είναι ένα από τα έξι νέα μοντέλα που η εταιρεία σχεδιάζει να παρουσιάσει φέτος.