Μπορεί η Amazon να απορροφά τις ανατιμήσεις που φέρνουν στα προϊόντα οι νέοι σαρωτικοί δασμοί, αλλά σύμφωνα με τον CEO της, Άντι Τζάσι, μεγάλος μέρος από τα αυξημένα κόστη θα μετακυλιστεί στους καταναλωτές.
«Νομίζω ότι πολλές επιχειρήσεις στο λιανεμπόριο θα προσπαθήσουν να μεταφέρουν τα κόστη στους καταναλωτές» υπογράμμισε σε συνέντευξή του στο CNBC.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η Amazon έχει πραγματοποιήσει ορισμένες «στρατηγικές αγορές αποθεμάτων» και επιχειρεί να θέσει σαν πρώτο στόχο της την διατήρηση των τιμών σε χαμηλά επίπεδα για τους πελάτες της.
Όπως τόνισε, υπάρχουν ενδείξεις πως οι Αμερικανοί αυξάνουν τις δαπάνες τους πριν την επερχόμενη, αισθητή άνοδο των τιμών αλλά είναι πολύ νωρίς για να διαπιστωθεί εάν αυτή θα αποτελέσει την κυρίαρχη καταναλωτική συμπεριφορά.
«Οι άνθρωποι δεν έχουν σταματήσει να αγοράζουν και σε ορισμένες κατηγορίες, βλέπουμε και προπαραγγελίες, αλλά είναι δύσκολο να γνωρίζουμε τόσο αν είναι απλώς μια παραφωνία ή η νέα τάση, στα δεδομένα, όσο και το πόσο καιρό θα διαρκέσει αυτό το φαινόμενο», επεσήμανε.