Καραμουσαλής (Πειραιώς): Έχουμε τεράστια μεγέθη και πλήθη πελατών που πρέπει να ικανοποιήσουμε με πολυκαναλικές υπηρεσίες

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Καραμουσαλής (Πειραιώς): Έχουμε τεράστια μεγέθη και πλήθη πελατών που πρέπει να ικανοποιήσουμε με πολυκαναλικές υπηρεσίες
Η πελατοκεντρική προσέγγιση στη σύγχρονη τραπεζική ως όχημα μετασχηματισμού, τέθηκε στο επίκεντρο συζήτησης στο πλαίσιο του 10ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται στους Δελφούς 9 -12 Απριλίου.

Η πελατοκεντρική προσέγγιση στη σύγχρονη τραπεζική ως όχημα μετασχηματισμού, τέθηκε στο επίκεντρο συζήτησης στο πλαίσιο του 10ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται στους Δελφούς 9 -12 Απριλίου.

Μετά την πρώτη τριετή φάση του μετασχηματισμού της τράπεζας, η εμπειρία του πελάτη είναι κορωνίδα της επόμενης φάσης του μετασχηματισμού της και εκεί εστιαζουν όλα τα επόμενα project μας, ανέφερε ο Γιώργος Καραμουσαλής, Chief Transformation Officer, Τράπεζα Πειραιώς, αφού, όπως είπε η Τράπεζα Πειραιώς επενδύει σε αυτόν τον τομέα, καθώς πρόκειται για στρατηγική εκκίνηση, που θα οδηγήσει σε βιώσιμη κερδοφορία.

«Έχουμε τεράστια μεγέθη και πλήθη πελατών που πρέπει να ικανοποιήσουμε με πολυκαναλικές υπηρεσίες, ενώ ταυτόχρονα υλοποιείται μία σαρωτική ψηφιακή μετάβαση που δημιουργεί νέες υψηλές απαιτήσεις από το κοινό, καθώς πλέον μας συγκρίνουν με μεγάλα digital platforms», κατέληξε.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Τζούρος (Τρ. Πειραιώς): Ολοένα και περισσότερες ελληνικές εταιρείες εμπλέκονται πιο ενεργά στην αμυντική βιομηχανία

Χρ. Μεγάλου (Τρ. Πειραιώς): Πολύ πιο ανταγωνιστική τώρα η Ελλάδα, αλλά πρέπει να γίνουν ακόμη περισσότερα

Μαργαρίτης (Πειραιώς): 2 στους 3 πολίτες θέλουν κοντά τους φυσικό κατάστημα, ακόμα και αν δεν το χρησιμοποιούν

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider