Η πελατοκεντρική προσέγγιση στη σύγχρονη τραπεζική ως όχημα μετασχηματισμού, τέθηκε στο επίκεντρο συζήτησης στο πλαίσιο του 10ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται στους Δελφούς 9 -12 Απριλίου.
Μετά την πρώτη τριετή φάση του μετασχηματισμού της τράπεζας, η εμπειρία του πελάτη είναι κορωνίδα της επόμενης φάσης του μετασχηματισμού της και εκεί εστιαζουν όλα τα επόμενα project μας, ανέφερε ο Γιώργος Καραμουσαλής, Chief Transformation Officer, Τράπεζα Πειραιώς, αφού, όπως είπε η Τράπεζα Πειραιώς επενδύει σε αυτόν τον τομέα, καθώς πρόκειται για στρατηγική εκκίνηση, που θα οδηγήσει σε βιώσιμη κερδοφορία.
«Έχουμε τεράστια μεγέθη και πλήθη πελατών που πρέπει να ικανοποιήσουμε με πολυκαναλικές υπηρεσίες, ενώ ταυτόχρονα υλοποιείται μία σαρωτική ψηφιακή μετάβαση που δημιουργεί νέες υψηλές απαιτήσεις από το κοινό, καθώς πλέον μας συγκρίνουν με μεγάλα digital platforms», κατέληξε.