Ψαρρής (Bain & Company): Το customer experience είναι ο πιο ισχυρός μοχλός εταιρικού μετασχηματισμού και δημιουργία αξίας

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ψαρρής (Bain & Company): Το customer experience είναι ο πιο ισχυρός μοχλός εταιρικού μετασχηματισμού και δημιουργία αξίας
Επεσήμανε ότι οι ικανοποιημένοι πελάτες αγοράζουν διπλάσια προϊόντα ενώ οι πιθανότητες αλλαγής παρόχου είναι δύο φορές λιγότερες.

Η πελατοκεντρική προσέγγιση στη σύγχρονη τραπεζική ως όχημα μετασχηματισμού, τέθηκε στο επίκεντρο συζήτησης στο πλαίσιο του 10ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται στους Δελφούς 9 -12 Απριλίου.

«Το customer experience είναι ο πιο ισχυρός μοχλός εταιρικού μετασχηματισμού και δημιουργία αξίας, καθώς η εμπειρία του πελάτη είναι πλέον το προϊόν. Όταν ένας οργανισμός βάζει τον πελάτη στο επίκεντρο αποκτά σημαντικό πλεονέκτημα στον ανταγωνισμό και αυτό σημαίνει περισσότερα έσοδα και περισσότερα κέρδη» δήλωσε ο Δημήτρης Ψαρρής, Managing Partner Ελλάδας, Bain & Company.

Επεσήμανε ότι οι ικανοποιημένοι πελάτες αγοράζουν διπλάσια προϊόντα ενώ οι πιθανότητες αλλαγής παρόχου είναι δύο φορές λιγότερες.

Σύμφωνα με τον κ. Ψαρρή, τα περιθώρια βελτίωσης είναι πολύ σημαντικά σε σχέση με τις τράπεζες του εξωτερικού, ενώ όπως υπογράμμισε «ο πελάτης δεν περιμένει το τεχνικά σωστό, αλλά προσδοκά ενσυναίσθηση».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Τσιλίρας (ΟΤΕ): Η εστίαση στην εμπειρία του πελάτη κάνει τον οργανισμό εξωστρεφή

Καραμουσαλής (Πειραιώς): Έχουμε τεράστια μεγέθη και πλήθη πελατών που πρέπει να ικανοποιήσουμε με πολυκαναλικές υπηρεσίες

Αλ. Εξάρχου (AKTOR): Ανθεκτική η ελληνική οικονομία έναντι των διεθνών αναταράξεων

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider