Η πελατοκεντρική προσέγγιση στη σύγχρονη τραπεζική ως όχημα μετασχηματισμού, τέθηκε στο επίκεντρο συζήτησης στο πλαίσιο του 10ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται στους Δελφούς 9 -12 Απριλίου.
«Το customer experience είναι ο πιο ισχυρός μοχλός εταιρικού μετασχηματισμού και δημιουργία αξίας, καθώς η εμπειρία του πελάτη είναι πλέον το προϊόν. Όταν ένας οργανισμός βάζει τον πελάτη στο επίκεντρο αποκτά σημαντικό πλεονέκτημα στον ανταγωνισμό και αυτό σημαίνει περισσότερα έσοδα και περισσότερα κέρδη» δήλωσε ο Δημήτρης Ψαρρής, Managing Partner Ελλάδας, Bain & Company.
Επεσήμανε ότι οι ικανοποιημένοι πελάτες αγοράζουν διπλάσια προϊόντα ενώ οι πιθανότητες αλλαγής παρόχου είναι δύο φορές λιγότερες.
Σύμφωνα με τον κ. Ψαρρή, τα περιθώρια βελτίωσης είναι πολύ σημαντικά σε σχέση με τις τράπεζες του εξωτερικού, ενώ όπως υπογράμμισε «ο πελάτης δεν περιμένει το τεχνικά σωστό, αλλά προσδοκά ενσυναίσθηση».