Κοντά στην εξαγορά της αλλαντοβιομηχανίας ΒΙ.Κ.Η βρίσκεται ο επιχειρηματίας Σπύρος Θεοδωρόπουλος, ιδιοκτήτης της Chipita, μετά και την απόκτηση της Νίκας.
Οι συζητήσεις μεταξύ του κ. Θεοδωρόπουλου και των ιδιοκτητών της αλλαντοβιομηχανίας ΒΙ.Κ.Η της οικογένειας Παπαγιάννη είχαν ξεκινήσει στις αρχές του έτους, αλλά είχαν παγώσει.
Πλέον Θεοδωρόπουλος και οικογένεια Παπαγιάννη, έχουν ξεκινήσει εκ νέου διαβουλεύσεις, οι οποίες δεν αποκλείεται να έχουν θετική κατάληξη για την εξαγορά της αλλαντοβιομηχανίας, η οποία αν και έχει ένα ικανοποιητικό μερίδιο αγοράς (περί το 6%). πιέζεται ωστόσο από τον υψηλό δανεισμό.
Η ΒΙ.Κ.Η εδρεύει στην Άρτα και αποτελεί μια πλήρως καθετοποιημένη ελληνική μονάδα, η οποία διαθέτει δικό της χοιροστάσιο, ενώ συνεργάζεται με δίκτυο 50 κτηνοτρόφων της περιοχής προκειμένου να προμηθεύεται την πρώτη ύλη, ενώ ταυτόχρονα λειτουργεί δικό της σφαγείο.
Όσον αφορά την Νίκας, πέρασε προ ημερών και επίσημα στον έλεγχο του κ. Θεοδωρόπουλου, ο οποίος και ανέλαβε την θέση του προέδρου στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας.
Σύμφωνα με το σχέδιο αναδιάρθρωσης της Νίκας, προβλέπεται η υλοποίηση επενδύσεων ύψους 8 εκατ. ευρώ την τριετία 2017-2019. Από το ποσό αυτό περί τα 7 εκατ. ευρώ αφορούν τον εκσυγχρονισμό μηχανολογικού εξοπλισμού και παραγωγικών εγκαταστάσεων, περί τις 500 χιλ. ευρώ τον εκσυγχρονισμό πληροφοριακών συστημάτων και λογισμικού και αντίστοιχα 500 χιλ. ευρώ για την αγορά νέων φορτηγών διανομής.
Οι εν λόγω επενδύσεις αφορούν τις εγκαταστάσεις στην Αττική και αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στην επόμενη διετία.
Επισημαίνεται ότι η σύμβαση αναδιάρθρωσης προβλέπει επίσης σημαντική απομείωση του δανεισμού της εταιρείας με διαγραφή κεφαλαίου και τόκων σε συνδυασμό με διακανονισμό και ρύθμιση του υπολοίπου των υποχρεώσεων.
Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την πρόσφατη ολοκλήρωση της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρεάς 25,2 εκατ. ευρώ διαμορφώνει νέες προοπτικές για την αναπτυξιακή πορεία της Νίκας καθώς προσδοκάται ότι θα επιτευχθεί εξορθολογισμός στη χρηματοοικονομική κατάσταση του ομίλου και θα περιοριστεί το χρηματοοικονομικό του κόστος.
Υπό το πρίσμα αυτό η στρατηγική για την επόμενη μέρα της αλλαντοβιομηχανίας προσβλέπει σε αύξηση του μεριδίου αγοράς στις βασικές κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται, καθώς και σε ανάπτυξη εξωστρεφούς πολιτικής με επέκταση σε νέες αγορές.