Η αναγνωσιμότητα, η δημοφιλία αλλά και το γεγονός ότι έχει μεγαλώσει και ανδρωθεί στην Ελλάδα, είναι τα στοιχεία εκείνα που πολλές μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις έχουν επιλέξει τον σούπερ σταρ του NBA Γιάννη Αντετοκούνμπο για την διαφήμιση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.
Ο ηγέτης των Μιλγουώκι Μπακς επιλέχθηκε πρόσφατα από την Aegean Airlines ως πρεσβευτής του ελληνικού τουρισμού.
Μέσα από μία κοινή και φιλόδοξη προσπάθεια, η AEGEAN και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο ένωσαν τις δυνάμεις τους με στόχο την προβολή της χώρας και την ενίσχυση της εικόνας της στο εξωτερικό.
Η συνεργασία της AEGEAN με το Γιάννη Αντετοκούνμπο εγκαινιάστηκε πρόσφατα με την παρουσίαση της ενέργειας “Greece by Greeks”, που έχει στόχο να ταξιδέψει τις μυστικές ομορφιές και παραδόσεις της χώρας σε όλο τον κόσμο μέσα από την online πλατφόρμα greecebygreeks.gr.
Μία ακόμη σημαντική συνεργασία επί ελληνικού εδάφους για τον σταρ του ΝΒΑ είναι με τον Όμιλο Σαράντη για την διαφήμιση και προβολή του αρώματος STR8.
Για τον Αντετοκούμπο, όπως δήλωσε σε σχετική εκδήλωση που διοργανώθηκε προκειμένου να τιμηθεί ο ίδιος αλλά και η επικείμενη έναρξη συνεργασίας των δύο πλευρών, η συναίνεση του στην πρόταση ήταν άμεση και αδιαπραγμάτευτη. Κι αυτό γιατί πριν μια από μια δεκαετία σχεδόν -στα 13 χρόνια του- ο έφηβος Αντετοκούνμπο λάμβανε για πρώτη φορά ως δώρο από το συνομήλικο φίλο του μια κολόνια. Κι αυτή ήταν το STR8. Όπως ο ίδιος δήλωσε «κάθε συνεργασία που κάνω έχει σχέση με την ίδια μου τη ζωή, υπάρχει κάποια αναφορά σ’ αυτήν, κι έτσι όταν μου ανακοίνωσαν τι ήθελαν είπα αμέσως ναι».
Aπό την πλευρά του ο Βαγγέλης Κυπριώτης Group Commericial Officer του Ομίλου δήλωσε: «Σήμερα είναι μία μεγάλη ημέρα για το STR8 και μία ημέρα χαράς για τον Όμιλο Σαράντη. Είναι η πρώτη φορά που επιλέγουμε να επενδύσουμε σε ένα τόσο αναγνωρισμένο πρόσωπο και, μάλιστα, για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα. Η πενταετής συνεργασία θα μας δώσει τη δυνατότητα να χτίσουμε, με συνέπεια και διάρκεια, πάνω στα κοινά που έχουν το STR8 και ο Γιάννης, αλλά και να επεκτείνουμε τις δραστηριότητές μας και στην παγκόσμια αγορά. Η αποψινή εκδήλωση είναι μόνο η αρχή για όλα όσα έρχονται».
Το επίσημο λανσάρισμα του νέου STR8 θα γίνει τον προσεχή Φεβρουάριο σε Ελλάδα και τις θυγατρικές του ομίλου, ενώ σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του κ. Κυπριώτη, η είσοδος στις ΗΠΑ δεν αναμένεται πριν την πάροδο μιας διετίας. Την ίδια στιγμή όμως βολιδοσκοπούνται και οι αγορές της Ασίας, όπου το μπάσκετ αποκτά υψηλή δημοφιλία, και άρα και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, έχει το κοινό του.
Τέλος ο διεθνής σταρ προχώρησε σε ανανέωση της συνεργασίας του με την εταιρεία Δέλτα για την διαφήμιση του σοκολατούχου γάλακτος Μilko.
Η συνεργασία τους αφορά μια σειρά από videos, στην οποία ο Γιάννης κρατώντας στα χέρια του ένα μπουκάλι MILKO, μιλάει για τη ζωή του, το μπάσκετ και την Ελλάδα στην οποία γεννήθηκε και μεγάλωσε.
Μέσα από αυτά τα videos ο Γιάννης, μας διηγείται την ιστορία του και μας ξεναγεί στα άδυτα της ομάδας του, των Milwaukee Bucks όπου περνάει καθημερινά αμέτρητες ώρες τα τελευταία χρόνια. Εκεί μας αποκαλύπτει ότι μετά από κάθε προπόνηση συνηθίζει να πίνει Milko.