Είναι η αλυσίδα καφέ που πλέον αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας. Ο λόγος για τα Coffee Island, από τις πλέον τραχύτατες αναπτυσσόμενες ελληνικές αλυσίδες.
Aπό το 1999 μέχρι σήμερα τα Coffee Island έχουν φτάσει να αριθμούν ένα δίκτυο 405 καταστημάτων.
Τα περισσότερα από αυτά έχουν αναπτυχθεί μέσω του συστήματος δικαιόχρησης (franchise), για το οποίο υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από υποψήφιους επενδυτές όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.
Για το άνοιγμα ενός καταστήματος Coffee Island ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να γνωρίζει ότι απαιτείται κατάστημα άνω των 35 τ.μ. Επιπλέον το κόστος διαμόρφωσης του χώρου ανέρχεται στα 20.000 ευρώ, για τον εξοπλισμό απαιτούνται 20.000 ευρώ και 10.000 ευρώ για το αρχικό εμπόρευμα. Τα Entry Fees (ποσό που πληρώνει ο franchisee στον franchisor με την υπογραφή της σύμβασης για την ένταξη στο δίκτυο) 15.000 Ευρώ, ενώ royalties (συνεχή δικαιώματα) και marketing fees δεν υπάρχουν.
H δημιουργία των Coffee Island ξεκίνησε το 1999 από την Πάτρα όπου δημιουργήθηκε ένα καφεκοπτείο με ύφος αμιγώς παραδοσιακό, το οποίο όμως ταυτόχρονα έδωσε την ευκαιρία στους λάτρεις του καφέ να απολαύσουν μία μεγάλη ποικιλία από νέα χαρμάνια, και πλήθος χρηστικών αντικειμένων για την παρασκευή ενός γευστικού καφέ. Με τις μοντέρνες νότες που η πρωτότυπη εκείνη ιδέα προσέδωσε στο παραδοσιακό καφεκοπτείο κέρδισε το αγοραστικό κοινό.
Συνέχεια της επιτυχίας αυτής ήταν το άνοιγμα και άλλων καφεκοπτείων Coffee Island. Το 2006, με ένα ήδη δυνατό δίκτυο καταστημάτων franchise στην Ελλάδα, η εταιρεία αποφασίζει να ιδρύσει τη δική της μονάδα παραγωγής για τη μεταποίηση του καφέ, επενδύοντας σε εξοπλισμό και τεχνογνωσία κυρίως από την Ιταλία.
Το 2009 η εταιρεία ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στο εξωτερικό με το πρώτο κατάστημα Coffee Island στη Λευκωσία και καταφέρνει μέσα σε τρία χρόνια να δημιουργήσει ένα δυνατό δίκτυο καταστημάτων στην Κύπρο, το οποίο συνεχώς αναπτύσσεται αριθμώντας σήμερα περί τα 30 καταστήματα.
Τον Νοέμβριο του 2016 η αλυσίδα εγκανίασε το πρώτο καφεκοπτείο Coffee Island στο Λονδίνο, ενώ το 2017 απέκτησε το πρώτο της υπερατλαντικό κατάστημα στο Τορόντο του Καναδά.
Από το 2006 η εταιρία διαθέτει τη δική της μονάδα παραγωγής για τη μεταποίηση του καφέ, επενδύοντας σε εξοπλισμό και τεχνογνωσία κυρίως από την Ιταλία, ώστε να προμηθεύει τα καταστήματα της αλυσίδας της με μία μεγάλη ποικιλία καφέδων. Το 2012 οι μονάδες παραγωγής διπλασιάστηκαν και οι αποθήκες επεκτάθηκαν, ώστε να εξασφαλιστεί η ποιότητα στα πλαίσια της συνεχόμενης επέκτασης του δικτύου της.