Ολοένα και περισσότερο προτιμούν το σουβλάκι οι έλληνες καταναλωτές, το οποίο ως φαγητό παραμένει φθηνό και χορταστικό.
Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, τα σουβλατζίδικα άντεξαν καλύτερα στην κρίση, διότι διατήρησαν χαμηλά τις τιμές, απορροφώντας συχνά τον ΦΠΑ λόγω μειωμένου λειτουργικού κόστους.
Αν και η κρίση επηρέασε όλη την εστίαση, το σουβλάκι έχει καταφέρει να κερδίζει μερίδια αγοράς, με αποτέλεσμα ολοένα και περισσότεροι να επενδύουν σε αυτόν τον κλάδο.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια η πρώτη κατηγορία επιχειρήσεων που ιδρύονται είναι οι καφετέριες και τα σουβλατζίδικα.
Στον γύρο άλλωστε έχουν πρόσφατα επενδύσει και μεγάλες εταιρείες αλλαντικών όπως η Creta Farms, η οποία σύμφωνα με πρόχειρους υπολογισμούς αναφέρει ότι ένα μέσο σουβλατζίδικο πουλά 60 με 100 κιλά γύρο την ημέρα.
Για αυτούς που δεν θέλουν να επενδύσουν στο αυτόνομο άνοιγμα ενός σουβλατζίδικου, μπορούν να επιλέξουν και τη λύση του franchise.
O Souvlistas είναι η καινούρια αλυσίδα παραδοσιακών εστιατορίων και delivery που συνδυάζουν το αγαπημένο φαγητό όλων των Ελλήνων, το σουβλάκι, με επιπλέον γευστικές επιλογές, σε ένα πλούσιο μενού μεσογειακής διατροφής. To πρώτο κατάστημα Souvlistas δημιουργήθηκε στις αρχές του 2010 στη λεωφόρο Χαμοστέρνας, σε έναν μοντέρνο και άνετο χώρο και μέχρι τώρα αριθμεί περί τα 7 καταστήματα,
Η μεγάλη προσέλευση στο πρώτο κατάστημα της αλυσίδας και η αποδοχή του κόσμου, οδήγησε τα Souvlistas στην απόφαση να επεκταθούν στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (Μεγάλη Βρετανία).
Η αλυσίδα για όσους ενδιαφέρονται να ανοίξουν το δικό τους σουβλατζίδικο, τους δίνει τη δυνατότητα συνεργασίας και με καταστήματα που λειτουργούν ήδη.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της αλυσίδας, αν έχετε ήδη οβελιστήριο το κόστος μετατροπής είναι ελάχιστο αφού χρειάζεται μόνο βάψιμο, νέα επιγραφή και φώτα.
Για όσους θέλουν όμως να ξεκινήσουν από την αρχή, για το στήσιμο ενός νέου καταστήματος το κόστος κυμαίνεται από 5.000 έως 10.000 ευρώ, ενώ το δικαιώματα χρήσης είναι το 3% του μηνιαίου τζίρου.
Η αλυσίδα από την άλλη πλευρά εγγυάται την παροχή τεχνογνωσίας, την εκπάιδευση προσωπικού, την συνεχή ανανέωση προϊόντων, το ενιαίο σύστημα πωλήσεων, τεχνική υποστήριξη τεχνολογικού εξοπλισμού και τέλος ενιαίο e-shop για online παραγγελίες και διαδικτυακές πωλήσεις