Τέλος μπαίνουν στα σενάρια για την πολυαναμενόμενη είσοδο στην ελληνική αγορά της Burger King, της δεύτερης μεγαλύτερης αλυσίδας burger στον κόσμο.
Αν και η επένδυση είχε ανακοινωθεί τον Δεκέμβριο του 2014 και ο προγραμματισμός προέβλεπε ότι το πρώτο κατάσταστημα επί ελληνικού εδάφους θα άνοιγε στις αρχές του 2016, εντούτοις πληροφορίες λένε ότι το σχέδιο εισόδου στην χώρα μας τελικώς ναυάγησε.
Ο λόγος; Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς ο υψηλός ΦΠΑ (24%) στην εστίαση και ο φόβος του ανταγωνισμού έναντι των υπολοίπων αλυσίδων που δραστηριοποιούνται στην χώρα.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι και ο κ. Δημήτρης Ζηδιανάκης, ο οποίος είχε αναλάβει την θέση του γενικού διευθυντή στην Burger King, «μετακινήθηκε» προσφατα σε άλλη μεγάλη εταιρεία ταχείας εστίασης.
Ο κ. Ζηδιανάκης έχει συνεργαστεί με κορυφαίες εταιρείες, όπως με την αλυσίδα Multirama (Marketing & CRM Director), Γερμανός (Marketing Director), Cosmote (Dept. Marketing Director), Barilla (Marketing Manager) και Bacardi (Brand Manager).
Η Burger King ιδρύθηκε το 1954 στη Φλόριντα των ΗΠΑ, διαθέτει περίπου 14.000 καταστήματα σε 100 χώρες σε όλο τον κόσμο σερβίροντας φαγητό σε πάνω από 11 εκατ. καταναλωτές ημερησίως.
Η είσοδος της αμερικανικής αλυσίδας θεωρήθηκε εξαρχής μεγάλη πρόκληση, καθώς είχε να συναγωνιστεί και άλλες δημοφιλείς αλυσίδες burger στην χώρα μας όπως τα Burgering Ηouse και τα Simply Burger.
Ένα επιπλέον ισχυρός παίκτης που έχει καθιερωθεί στην εγχώρια αγορά είναι και τα Goody’s Burger House, τα οποία αριθμούν ήδη περισσότερα από 50 εστιατόρια σε Αττική, Θεσσαλονίκη και επαρχία.