Eίναι μία από τις μεγαλύτερες και πλέον ιστορικές βιομηχανίες της χώρας, η οποία για μία ακόμη χρονιά κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις και τα κέρδη της, διατηρώντας παράλληλα σταθερές τις τιμές των προϊόντων της.
Ο λόγος για την εταιρεία Παπαδοπούλου, η οποία παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικρατούν στο λιανεμπόριο, διατηρεί την ηγετική της θέση στην αγορά. Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας «το 2017, με την έναρξη δραστηριότητας της «Ελληνικές Υπεραγορές ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ», ξεκίνησε και πάλι να αλλάζει ο χάρτης του οργανωμένου λιανεμπορίου. Οι λειτουργούσες αίθουσες σούπερ μάρκετ άρχισαν να αυξάνουν, φθάνοντας, στα μέσα της χρονιάς, τα επίπεδα των αρχών του 2015.
Παράλληλα, οι ροές των πωλήσεων, ανά αίθουσα και επιχείρηση σούπερ μάρκετ, άρχισαν να αναδιατάσσονται (τάση που θα συνεχίσει και εντός του 2018). Προκειμένου οι λιανέμποροι να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητά τους στο νέο περιβάλλον, διεκδίκησαν, ο καθένας για την επιχείρησή του, παροχές και προσφορές. Οι ανάγκες αυτές εντάθηκαν το τελευταίο τετράμηνο, καθόσον παρατηρήθηκε μείωση της κατανάλωσης.
Η εταιρεία, προσαρμοζόμενη πάντα στις συνθήκες της αγοράς, προκειμένου να προστατεύσει και να ενισχύσει τα μερίδιά της, συνέχισε να επενδύει και να καινοτομεί:
- Νέες σειρές προιόντων όπως Petit Beurre με βρώμη, τα Πολύσπορα Κριτσίνια
Παπαδοπούλου, Χωριανό με Βρώμη και Κριθάρι, καθώς και νέες συκευασίες snack
pack.
- Συνεργασία με τις εταιρίες Ελαίς - Unilever Hellas και ΕΒΓΑ για την παραγωγή και διάθεση νέου παγωτού με Πτι Μπερ Παπαδοπούλου, αλλά και των «4 Χ 4» sandwich παγωτών με Γεμιστά Παπαδοπούλου.
- Νέες καμπάνιες για Petit Beurre, Cream Crackers, Digestive Bars, Mini Pick,
ΦρουτοΓεμιστά και άλλα.
- Ευρύ φάσμα προωθητικών ενεργειών στα καταστήματα.
Η Εταιρεία συνέχισε την ανοδική της πορεία και στο συσκευασμένο ψωμί, αυξάνοντας με διψήφιους ρυθμούς τον όγκο πωλήσεων της, ενώ ενίσχυσε περαιτέρω τα μερίδιά αγοράς της.
Στις εξαγωγές, συνεχίστηκε με επιτυχία η εφαρμογή της εταιρικής στρατηγικής βασιζόμενη κυρίως σε αναδιάρθρωση και ανάπτυξη του δικτύου διανομής και περαιτέρω ενίσχυση του προωθητικού πλάνου ενεργειών υποστήριξης των προϊόντων.
Ως αποτέλεσμα, η εταιρία δραστηριοποιείται πλέον σε πάνω από 45 χώρες παγκοσμίως και παρουσίασε το 2017 σε σχέση με το 2016 αύξηση 14,4% σε όγκο και 18% σε πωλήσεις. Το Caprice παρουσιάζει αξιοσημείωτη δυναμική και παραμένει το Νο1 εξαγωγικό προϊόν της Εταιρίας.
Το 2017 ο κύκλος εργασιών της Παπαδοπούλου ανήθε στα 148,78 εκατ. ευρώ έναντι 142,7 εκατ ευρώ σημειώνοντας αύξηση 4,3%. Η αύξηση αυτή πραγματοποιήθηκε χωρίς η εταιρεία να αυξήσει τις τιμές των προϊόντων της.
Τα καθαρά κέρδη προ φόρων της ανήλθαν σε 10,6 εκατ. ευρώ έναντι 10 εκατ ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 6%, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 7,4 εκατ. ευρώ έναντι 6,9 εκατ ευρώ σημειώνοντας αύξηση κατά 7,22%.
Η εταιρεία Παπαδοπούλου είναι η μεγαλύτερη μπισκοτοποιία της χώρας. Ιδρύθηκε το 1922, όταν η οικογένεια Παπαδοπούλου έφερε από την Κωνσταντινούπολη την πολύτιμη συνταγή του «Πτι-Μπερ», το μπισκότο που έγινε με τα χρόνια αγαπημένη προτίμηση των Ελλήνων.
Έλαβε τη σημερινή νομική μορφή της το 1971 και διαθέτει τέσσερις βιομηχανικές μονάδες στον Ταύρο Αττικής, στα Οινόφυτα Βοιωτίας, στη Θεσσαλονίκη και στον Βόλο στο νομό Μαγνησίας. Επίσης, διαθέτει κέντρο διανομής στον Ασπρόπυργο Αττικής και ελέγχει τη θυγατρική εταιρεία Ελληνικά Τρόφιμα.