Τα 20 δισ. θα φτάσουν οι δαπάνες για AR και VR το 2019

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τα 20 δισ. θα φτάσουν οι δαπάνες για AR και VR το 2019
Oι παγκόσμιες δαπάνες για AR/VR εκτιμάται ότι θα αυξηθούν κατά 68,8%.

Μπορεί να άργησε - αν λάβει κανείς υπόψη του τις αρχικές προβλέψεις - αλλά η αγορά της επαυξημένης πραγματικότητας καθώς και της εικονικής αποκτά σταδιακά κρίσιμη μάζα σε διεθνές επίπεδο. Μάλιστα για την νέα χρονιά οι παγκόσμιες δαπάνες για AR/VR εκτιμάται ότι θα αυξηθούν κατά 68,8% και θα φτάσουν τα 20,4 δισ. δολάρια, έναντι 12,1 δισ. δολαρίων που ήταν το 2018.

Όπως προκύπτει από νέα μελέτη της IDC, οι παγκόσμιες δαπάνες για προϊόντα και υπηρεσίες AR/VR θα διατηρήσουν αυτούς τους ισχυρούς ρυθμούς ανάπτυξης σε όλη την περίοδο έως το 2022, και έως το 2022, η αγορά της επαυξημένης και της εικονικής πραγματικότητας θα αναπτυχθεί με ρυθμό 70% σε ετήσια βάση.

Τις δαπάνες αυτές θα τροφοδοτήσει, κατά κύριο λόγο, ο τομέας του λιανεμπορίου, του οποίου το συνδυασμένο μερίδιο των συνολικών δαπανών θα αυξηθεί από 64,5% το 2019 σε περισσότερο από 80% το 2022. Συγκεκριμένα, στη διάρκεια του 2019 οι παγκόσμιες δαπάνες για VR θα προέλθουν από τον τομέα των προσωπικών και καταναλωτικών υπηρεσιών (1,6 δισ.), το λιανικό εμπόριο (1,56 δισ.) και τη μεταποίηση (1,54 δισ). Στο μεταξύ, δέκα κλάδοι της παγκόσμιας οικονομίας αναμένεται να αυξήσουν τις δαπάνες για AR/VR με ρυθμό άνω του 100% έως το 2022: ο κρατικός τομέας με ρυθμό ανάπτυξης 123,7%, η βιομηχανία με 120,9% και ο τομέας της χονδρικής πώλησης με 120,9%. Οι καταναλωτικές δαπάνες για AR/VR θα συνεχίσουν να είναι μεγαλύτερες από κάθε μεμονωμένη βιομηχανία (7,2 δισ. το 2019), αλλά θα αυξηθούν με πολύ πιο αργό ρυθμό έως το 2022 (36,6%).

Ο κύριος όγκος των καταναλωτικών δαπανών για AR/VR θα προέλθει το 2019 από τους ακόλουθους τομείς χρήσης: παιχνίδια VR (4,0 δισ.), προβολή βίντεο (2,0 δισ.) και παιχνίδια AR (616 εκατ.). Σύμφωνα με τους αναλυτές της IDC, το hardware θα αντιπροσωπεύει περισσότερες από τις μισές δαπάνες για AR/VR σε όλη την περίοδο έως το 2022, με το λογισμικό και τις υπηρεσίες να έπονται.

Στο μεταξύ, σε μια γεωγραφική βάση, οι ΗΠΑ θα εισφέρουν το μεγαλύτερο μερίδιο δαπανών για AR/VR το 2019 (6,6 δισ.), ενώ τη δεύτερη θέση της παγκόσμιας κατάταξης θα έχει η Κίνα (6,0 δισ), με την η Ιαπωνία (1,76 δισ.) να καταλαμβάνει την τρίτη θέση και τη Δυτική Ευρώπη (1,74 δισ.) την τέταρτη. Οι αναλυτές, πάντως, εκτιμούν ότι - έως το 2020 - η περιοχή της Δυτικής Ευρώπης θα ξεπεράσει την Ιαπωνία σε δαπάνες AR/VR, κατακτώντας την τρίτη θέση παγκοσμίως μεταξύ των χωρών με τις μεγαλύτερες δαπάνες για τις δύο τεχνολογίες παγκοσμίως. Οι χώρες, που θα δουν την ταχύτερη αύξηση των δαπανών AR/VR σε όλη την περίοδο πρόβλεψης, θα είναι ο Καναδάς (83,7%), οι ΗΠΑ (77,1%) και η Κίνα (76,2% ). Μέχρι το τέλος της περιόδου πρόβλεψης, ο Καναδάς αναμένεται να καταστεί η τέταρτη μεγαλύτερη περιοχή για τις συνολικές δαπάνες AR/VR.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider