Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς: Υποχώρησαν οι πωλήσεις στις εκπτώσεις, επηρεάσαν τα νέα μέτρα για τον κορονοϊό

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς: Υποχώρησαν οι πωλήσεις στις εκπτώσεις, επηρεάσαν τα νέα μέτρα για τον κορονοϊό
Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς μετά την ολοκλήρωση των ενδιάμεσων φθινοπωρινών εκπτώσεων, πραγματοποίησε έρευνα για την κίνηση της αγοράς το πρώτο 15θημερο του Νοεμβρίου, διάστημα που χρονικά σχεδόν συνέπεσε με την εφαρμογή των έκτακτων μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορονοϊού.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, μετά την ολοκλήρωση των ενδιάμεσων φθινοπωρινών εκπτώσεων, πραγματοποίησε έρευνα για την κίνηση της αγοράς το πρώτο 15θημερο του Νοεμβρίου, διάστημα που χρονικά σχεδόν συνέπεσε με την εφαρμογή των έκτακτων μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορονοϊού.

Όπως συνάγεται από τα αποτελέσματα της έρευνας, η πλειονότητα των ερωτηθέντων σε ποσοστό 82,14% απάντησε ότι οι πωλήσεις τους κινήθηκαν πτωτικά , το 14,29% απάντησε θετικά και ένα ποσοστό της τάξης του 3,57% απάντησε δεν γνωρίζω/δεν απαντώ.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει η απάντηση στο εξής ερώτημα: «Εκτιμάτε ότι τα νέα μέτρα επηρέασαν αρνητικά ή δεν επηρέασαν το τζίρο της επιχείρησης;» Η πλειοψηφία 87,5% δήλωσε ότι τα νέα μέτρα επηρέασαν αρνητικά τον τζίρο της επιχείρησής τους, 10,71% απάντησαν ότι δεν επηρεάστηκαν και το 1,79% απάντησε Δ.Α.

Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία των καταστημάτων την πρώτη Κυριακή της φθινοπωρινής εκπτωτικής περιόδου και στην ερώτηση εάν το κατάστημα λειτούργησε την Κυριακή 7/11, 69,64% απάντησαν θετικά, ενώ δεν άνοιξε το 30,36% και στο ερώτημα πως κινήθηκαν οι πωλήσεις σας τη συγκεκριμένη ημέρα, το 15,38% των ερωτηθέντων απάντησε θετικά, το 82,05% απάντησε αρνητικά και 2,56% Δ.Α.

Οι περισσότεροι καταναλωτές σε ποσοστό 85,71% για την είσοδό τους στο κατάστημα διέθεταν πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης, 12,5% είχαν αρνητικό τεστ και ένα ποσοστό της τάξης του 21,79 απάντησε Δ.Α.

Στην ερώτηση εάν η επιχείρηση διαθέτει e-shop, το 53,57% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι διαθέτουν, αρνητικά απάντησε το 44,64% και το 1,79% Δ.Α.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι επιχειρήσεις που κάνουν διαδικτυακές πωλήσεις κατέγραψαν 6,67% αύξηση των πωλήσεών τους, το 43,33% δήλωσε σταθερότητα στις διαδικτυακές πωλήσεις την περίοδο των ενδιάμεσων εκπτώσεων, μείωση το 23,33% και ένα ποσοστό της τάξης του 26,67% Δ.Α.

Από τα αποτελέσματα είναι ξεκάθαρο πως οι ενδιάμεσες εκπτώσεις δεν ενισχύουν ουσιαστικά ταμειακά τις εμπορικές επιχειρήσεις, ενώ ταυτόχρονα δεν διευκολύνουν στην πράξη τις αγορές των καταναλωτών. Έχουμε κατ’ επανάληψη τονίσει πως το πάγιο αίτημα του Συλλόγου μας, αλλά και γενικότερα του εμπορικού κόσμου για κατάργηση του θεσμού των ενδιάμεσων εκπτώσεων που δημιουργούν στρεβλώσεις στην αγορά, θα πρέπει επιτέλους να ικανοποιηθεί.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider