Άλλο ένα οδικό έργο που προωθείται με μοντέλο ΣΔΙΤ και βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών εισέρχεται στην τελική ευθεία. Ο λόγος για το έργο Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, συνολικού μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων και εκτιμώμενου κόστους σχεδόν 312 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ) που μπαίνει στη διαδικασία των προσφορών.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κ. Καραμανλής, αποφάσισε την έγκριση του Τεύχους Πρόσκλησης Υποβολής Προσφορών, μετά των Παραρτημάτων του, του Σταδίου Β.ΙΙ της Β΄ Φάσης του Διαγωνισμού, για το Έργο: «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία και Συντήρηση του Οδικού Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, Τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, με Σ.Δ.Ι.Τ.». Δηλαδή, όπως και στην περίπτωση του FlyOver Θεσσαλονίκης, ο διαγωνισμός μπαίνει στην βασική του διαδικασία, αυτήν της υποβολής προσφορών.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο διεκδικούν οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΒΑΞ, INTRAKAT, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, «ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ– INTERTOLL EUROPE ZRt».
Στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είχαν «σημαδέψει» το εν λόγω έργο, που θα προχωρήσει με μοντέλο ΣΔΙΤ, ως ένα από αυτά για τα οποία θέλουν να προχωρήσουν με ταχείς ρυθμούς οι διαδικασίες, να ετοιμαστούν τα τεύχη δημοπράτησης ώστε στο τέλος του έτους ή το αργότερο τους πρώτους μήνες του 2022 να προχωρήσει ο διαγωνισμός με την κατάθεση προσφορών.
Στο πλαίσιο του έργου Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα περιλαμβάνεται η μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση της Εθνικής Οδού Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, συνολικού μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων, που περιλαμβάνει τα ακόλουθα διακριτά τμήματα: Το τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος μήκους 16,4 χλμ., το τμήμα Ριζόμυλος – Πύλος μήκους 25,7 χλμ. και το τμήμα Πύλος – Μεθώνη μήκους 7,9 χλμ. Η διάρκεια της σύμβασης της ΣΔΙΤ θα είναι 360 μήνες (30 χρόνια). Η αποπληρωμή του έργου θα γίνει με πληρωμές διαθεσιμότητας ή άλλες τμηματικές καταβολές, κατά την περίοδο λειτουργίας.