Μια μικρή παράταση πήρε η διαδικασία υποβολής προσφορών τόσο του έργου «Αναβάθμιση της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης», δηλαδή του γνωστού και ως «Fly Over» της Θεσσαλονίκης, ύψους 370 εκατ. ευρώ, που προωθείται με μοντέλο ΣΔΙΤ, όσο και του έργου «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία και Συντήρηση του Οδικού Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, Τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη», εκτιμώμενου κόστους περίπου 312 εκατ. ευρώ.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κ. Καραμανλής, αποφάσισε τη μεταφορά της προθεσμίας υποβολής των προσφορών για την Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2021, αντί της αρχικής ημερομηνίας που είχε τεθεί για τις 20/12.
Να σημειωθεί ότι έχει υποβληθεί στις 01/12/2021 αίτημα διαγωνιζόμενου για χορήγηση παράτασης της ημερομηνίας υποβολής δεσμευτικών προσφορών. Στο υπουργείο, λαμβάνοντας υπόψη ότι απαιτείται η υποβολή σημαντικού όγκου δικαιολογητικών, μεταξύ των οποίων και Φάκελος Τεχνικής Προσφοράς (Φάκελος Β’), καθώς και το γεγονός ότι έχουν υποβληθεί διευκρινιστικά ερωτήματα ή/και ζήτηση πρόσθετων στοιχείων, έκριναν εύλογη τη χορήγηση παράτασης της προθεσμίας υποβολής προσφορών «του Σταδίου Β.ΙI της Β΄ Φάσης του δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού µε τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου, για την επιλογή Ιδιωτικού Φορέα Σύμπραξης».
Όσον αφορά στο «Fly Over» να υπενθυμίσουμε ότι είχαν «περάσει» στη β’ φάση του Διαγωνισμού όλοι οι Υποψήφιοι που κατέθεσαν Φάκελο Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος κατά την Α’ Φάση, δηλαδή οι ΑΒΑΞ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, Intrakat και Ένωση Προσώπων «Μυτιληναίος Α.Ε. – Intertoll Europe ZRt.
Tο έργο της αναβάθμισης περιλαμβάνει τα εξής:
- Την κατασκευή μιας Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου (ΥΤΛ, το λεγόμενο Flyover), μήκους περίπου 9,5 χιλιομέτρων, τέσσερα εκ των οποίων σε συνεχή γέφυρα, με τέσσερεις λωρίδες, δύο συν λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ), ανά κατεύθυνση.
- Το Flyover με 13 χιλιόμετρα έργου, 9 ανισόπεδους κόμβους, 4 χιλιόμετρα συνεχόμενης γέφυρας Flyover, 8 νέες γέφυρες και 3 νέες σήραγγες.
Το Έργο «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία και Συντήρηση του Οδικού Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, Τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, με Σ.Δ.Ι.Τ.». διεκδικούν οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΒΑΞ, Intrakat, ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, «Ένωση Προσώπων Μυτιληναίος – Intertoll Europe ZRt».
Στο πλαίσιο του έργου Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα περιλαμβάνεται η μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση της Εθνικής Οδού Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, συνολικού μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων, που περιλαμβάνει τα ακόλουθα διακριτά τμήματα:
- το τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος μήκους 16,4 χλμ.,
- το τμήμα Ριζόμυλος – Πύλος μήκους 25,7 χλμ. και
- το τμήμα Πύλος – Μεθώνη μήκους 7,9 χλμ.