Ιστορικό υψηλό στις πωλήσεις της περιόδου των Χριστουγέννων κατέγραψε η βρετανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Aldi, καθώς το αυξημένο κόστος ζωής στο Ηνωμένο Βασίλειο ώθησε τους καταναλωτές στις αγορές εκπτωτικών προϊόντων ώστε να μειώσουν τις δαπάνες τους.
Η Aldi ανακοίνωσε πως οι πωλήσεις του Δεκεμβρίου διαμορφώθηκαν σε 1,4 δισ. στερλίνες (1,67 δισ. δολάρια), αυξημένες κατά 26% σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2022.
Η πέμπτη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ του ΗΒ ανέφερε πως οι μεγαλύτερες πωλήσεις ανά κωδικό προϊόντων σημειώθηκαν στο φρέσκο κρέας, τα τυροκομικά, τα επιδόρπια και τα σνακ.
Οι καταναλωτές αγόρασε πάνω από 48 εκατ. τεμάχια τάρτας και 1.700 μετρικούς τόνους λαχανικών για τις εβδομάδες κοντά στα Χριστούγεννα.
Παράλληλα, το Μουντιάλ του Κατάρ «ανέβασε» τις πωλήσεις σε πατατάκια και ξηρούς καρπούς πάνω από 40% σε ετήσια βάση.
Όπως σημειώνει το Bloomberg, εν μέσω του υψηλό πληθωρισμού τροφίμων (στα μεγαλύτερα επίπεδα των τελευταίων 4 δεκαετιών), οι καταναλωτές στρέφονται στις αλυσίδες Aldi και Lidl καθώς και στις ετικέτες που έχουν τα σούπερ μάρκετ για την εξοικονόμηση χρημάτων.