Μείωση 5,4% του βάρους των φορτίων/εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα σημειώθηκε το γ' τρίμηνο του 2023 σε σχέση με το γ' τρίμηνο του 2022, σύμφωνα με την έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές. Ειδικότερα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν το με φορτηγά εθνικών και διεθνών μεταφορών ανήλθε σε 68.776,3 χιλιάδες τόνους έναντι 72.672,2 χιλιάδων τόνων το γ' τρίμηνο του 2022. Τα τονοχιλιόμετρα ανήλθαν σε 5.011.536,6 χιλιάδες, σημειώνοντας μείωση 11% σε σχέση με το γ' τρίμηνο του 2022, οπότε είχαν ανέλθει σε 5.632.922,6 χιλιάδες.
Σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου με τόπο φόρτωσης την Ελλάδα (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων), από την άποψη του βάρους των μεταφερθέντων φορτίων παρατηρείται αύξηση σε απόλυτες τιμές στην κατηγορία «Στερεά χύμα (χωρίς μονάδα εμπορευμάτων)» κατά 1.749,2 χιλ. τόνους, ενώ μείωση σε απόλυτες τιμές παρατηρείται στις κατηγορίες «Εμπορεύματα σε παλέτες» κατά 2.284,6 χιλ. τόνους, «Λοιπές κατηγορίες συσκευασίας» κατά 1.571,0 χιλ. τόνους και Εμπορευματοκιβώτια» κατά 1.031,1 χιλ. τόνους. Από την άποψη των τονοχιλιομέτρων, παρατηρείται αύξηση σε απόλυτες τιμές στην κατηγορία «Κινητές, αυτοκινούμενες μονάδες» κατά 32.126,4 χιλ. τονοχιλιόμετρα, ενώ μείωση σε απόλυτες τιμές παρατηρείται στις κατηγορίες «Εμπορεύματα σε παλέτες» κατά 324.122,3 χιλ. τονοχιλιόμετρα, «Υγρά χύμα (χωρίς μονάδα εμπορευμάτων)» κατά 78.482,9 χιλ. τονοχιλιόμετρα και «Στερεά χύμα (χωρίς μονάδα εμπορευμάτων)» κατά 68.154,5 χιλ. τονοχιλιόμετρα.
Κατά Μεγάλη Γεωγραφική Περιοχή, από την άποψη του βάρους των φορτίων και των διανυθέντων τονοχιλιομέτρων, ποσοστό 47,5% των φορτώσεων πραγματοποιήθηκε στη Κεντρική Ελλάδα, σημειώνοντας αύξηση 34,4% σε σύγκριση με το γ' τρίμηνο του 2022.
Κατά Μεγάλη Γεωγραφική Περιοχή από την άποψη του βάρους των φορτίων και των διανυθέντων τονοχιλιομέτρων, οι περισσότερες εκφορτώσεις (ποσοστό 47,7%) πραγματοποιήθηκαν στη Κεντρική Ελλάδα, σημειώνοντας αύξηση 32,6% σε σύγκριση με το γ' τρίμηνο του 2022.