Ο επίμονος πληθωρισμός τον Μάρτιο δεν πτόησε τους Αμερικανούς καταναλωτές, οι οποίοι συνέχισαν τις αγορές τους με ταχύτερο ρυθμό από ό,τι αναμενόταν. Οι λιανικές πωλήσεις σημείωσαν άνοδο 0,7% για τον μήνα, πάνω από την πρόβλεψη για 0,3%. Εξαιρουμένου του τζίρου από τις πωλήσεις αυτοκινήτων, οι λιανικές πωλήσεις ανέβηκαν κατά 1,1%, ξεπερνώντας την εκτίμηση για αύξηση 0,5%.
Η αύξηση των τιμών του φυσικού αερίου ώθησε επίσης τον αριθμό των λιανικών πωλήσεων, με τα έσοδα στα πρατήρια καυσίμων να αυξάνονται κατά 2,1% σε επίπεδο μήνα. Ωστόσο, ο μεγαλύτερος τομέας ανάπτυξης ήταν οι διαδικτυακές πωλήσεις, με άνοδο 2,7%, ενώ οι μεγάλοι παίκτες του λιανεμπορίου είδαν αύξηση 2,1%.
Οι ανθεκτικές καταναλωτικές δαπάνες συνέβαλαν στη διατήρηση της οικονομίας παρά τα υψηλότερα επιτόκια και τις ανησυχίες για τον επίμονο πληθωρισμό. Οι καταναλωτικές δαπάνες αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 70% της οικονομικής παραγωγής των ΗΠΑ, επομένως είναι κρίσιμης σημασίας για τη συνεχή ανάπτυξη του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος.
Υπενθυμίζεται ότι ο δείκτης τιμών καταναλωτή αυξήθηκε 0,4% τον Μάρτιο, ξεπερνώντας επίσης τις προβλέψεις της Wall Street. Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές συμβαδίζουν με τον ρυθμό του πληθωρισμού, ο οποίος διαμορφώθηκε στο 3,5% σε ετήσιο επίπεδο τον Μάρτιο, κάτω από την αύξηση των λιανικών πωλήσεων κατά 4%.