Έρευνα Focus-Bari: Πιο σφικτό ζωνάρι για το 55% των Ελλήνων τους επόμενους 12 μήνες

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Έρευνα Focus-Bari: Πιο σφικτό ζωνάρι για το 55% των Ελλήνων τους επόμενους 12 μήνες
«Το 62% των Ελλήνων δηλώνει ότι έχει περιοριστεί η αγοραστική του δύναμη λόγω πληθωρισμού, το 55% ανησυχεί για τις οικονομικές επιπτώσεις στο άμεσο μέλλον για αυτό το λόγο είναι αποφασισμένο τους επόμενους 12 μήνες να κρατήσει σφικτό προϋπολογισμό» υποστήριξε μεταξύ άλλων η Ξένια Κούρτογλου ιδρύτρια της Focus Bari, e-satisfaction & Resilience Expert μιλώντας στο e Commerce Summit που διοργάνωσε η Boussias events στο Costa Navarino.

«Το 62% των Ελλήνων δηλώνει ότι έχει περιοριστεί η αγοραστική του δύναμη λόγω πληθωρισμού, το 55% ανησυχεί για τις οικονομικές επιπτώσεις στο άμεσο μέλλον για αυτό το λόγο είναι αποφασισμένο τους επόμενους 12 μήνες να κρατήσει σφικτό προϋπολογισμό» υποστήριξε μεταξύ άλλων η Ξένια Κούρτογλου ιδρύτρια της Focus Bari, e-satisfaction & Resilience Expert μιλώντας στο e Commerce Summit που διοργάνωσε η Boussias events στο Costa Navarino.

Σύμφωνα με έρευνα η οποία έγινε σε συνεργασία με τη YouGov η Ελλάδα συγκριτικά με 18 άλλες χώρες βρίσκεται στη δεύτερη θέση μετά την Αγγλία (64%) που οι πολίτες της πιστεύουν ότι ο πληθωρισμός θα επηρεάσει τα οικονομικά στοιχεία τους, τη στιγμή που ο μέσος όρος που είχε αυτή την άποψη στις υπόλοιπες χώρες που συμπεριλήφθηκαν στην έρευνα είναι 54%.

«Για αυτό το λόγο οι Έλληνες θα κυνηγήσουν τις προσφορές» είπε η κα Κούρτογλου, ωστόσο συμπλήρωσε πως οι Έλληνες γενικότερα κυνηγάνε πολύ τις έξυπνες αγορές, «αυτές που θα μας κάνει να νιώσουμε ότι είμαστε smart shoppers» διευκρινίζει η ίδια και συμπληρώνει «το βλέπουμε χρόνια τώρα σε όλες τις έρευνες που αφορούν το ηλεκτρονικό εμπόριο, είναι ένα από τα πρώτα ζητούμενα. Το e commerce έχει ταυτιστεί με το ότι θα βρω καλύτερη τιμή ή θα κάνω μια καλύτερη συμφωνία».

Η κα Κούρτογλου ανέφερε επίσης πως ο κόσμος πλέον πριν από μία αγορά είναι πολύ καλά ενημερωμένος, μάλιστα πολύ συχνά οι καταναλωτές ανατρέχουν σε διάφορους οργανισμούς. «Δύο στους τρεις Έλληνες συμβουλεύονται κριτικές και αξιολογήσεις που προέρχονται από κάποιο οργανισμό, προτού προβούν σε μια αγορά» υποστήριξε η κα Κούρτογλου για να σημειώσει στη συνέχεια ότι η συνήθεια αυτή εντοπίζεται κυρίως στις νεαρές και μέσες ηλικίες στους millennials και Z enters.

Τέλος η κα Κούρτογλου έκανε ειδική αναφορά στις μεταφορικές εταιρείες που συνεργάζονται με τα e -shops «αν και ο καταναλωτής ξέρει ότι η μεταφορική εταιρεία δεν είναι η ίδια με το on line κατάστημα, όμως η μεταφορική εταιρεία , είναι αυτή που θα αφήσει την τελευταία εντύπωση» ανέφερε η κα Κούρτογλου λέγοντας πως ένα μεγάλο ποσοστό παραπόνων αφορά στις μεταφορικές εταιρείες.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Τσακλόγλου: Άνω των 10.000 ευρώ συνολικά τα επιδόματα για στήριξη της νέας εργαζόμενης μητέρας

Στα 12 ευρώ ανά μετοχή η Δημόσια Πρόταση για την Epsilon Net

Τριαντόπουλος: Καταβλήθηκαν 21,2 εκατ. ευρώ του 2ου κύκλου της πρώτης αρωγής προς αγρότες

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider