Οlympia Forum V – Ταχιάος: «Τα έργα θέλουν συντήρηση και για να συντηρηθούν πρέπει να υπάρχουν χρήματα»

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Οlympia Forum V – Ταχιάος: «Τα έργα θέλουν συντήρηση και για να συντηρηθούν πρέπει να υπάρχουν χρήματα»
Η κατασκευή του δρόμου Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα, ένα έργο που θα ολοκληρώσει το «παζλ» των σύγχρονων υποδομών για τον οδικό άξονα της Ηλείας, βρίσκεται στις προτεραιότητες της κυβέρνησης, μετά την κατασκευή και παράδοση του μεγάλου έργου που ήδη εξελίσσεται και αφορά τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος.

«Οι ελλείψεις σε ό,τι αφορά τη συντήρηση των δημόσιων υποδομών είναι ένα διεθνές φαινόμενο», είπε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών – αρμόδιος για θέματα υποδομών, Νίκος Ταχιάος, κατά την διάρκεια συζήτησης που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Olympia Forum V με συντονιστή τον δημοσιογράφο του ypodomes.com, Νίκο Καραγιάννη.

Η κατασκευή του δρόμου Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα, ένα έργο που θα ολοκληρώσει το «παζλ» των σύγχρονων υποδομών για τον οδικό άξονα της Ηλείας, βρίσκεται στις προτεραιότητες της κυβέρνησης, μετά την κατασκευή και παράδοση του μεγάλου έργου που ήδη εξελίσσεται και αφορά τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος. Ωστόσο, ο κ. Ταχιάος, στάθηκε ειδικά στο ζήτημα των χρηματοδοτήσεων για την κατασκευή νέων έργων, τονίζοντας ότι για να γίνουν αυτά, θα πρέπει να υπάρχουν χρήματα όχι μόνο για την κατασκευή τους αλλά και για τη συντήρησή τους.

«Είναι πολύ ωραία η συζήτηση για νέα έργα, αλλά πρέπει να αντιληφθούμε ότι στο επίπεδο των ανθρώπων που παίρνουν τις αποφάσεις, πρέπει κάποια πράγματα να σταθμίζονται και πάντα πρέπει να υπάρχει ένας κουμπαράς για συντηρήσεις και για έκτακτα περιστατικά», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Ταχιάος.

Αναφερόμενος στις παραχωρήσεις έργων, όπως συνέβη και με τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος, επεσήμανε ότι: «Οι παραχωρήσεις είναι ένα πολύ καλό εργαλείο. Το Πάτρα-Πύργος έγινε γιατί ο Κυριάκος Μητσοτάκης διαπραγματεύτηκε ο ίδιος με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και η προηγούμενη πολιτική ηγεσία του υπουργείου και επανένταξαν στην παραχώρηση ένα έργο το οποίο ήταν ένα χειροτέχνημα ερασιτεχνισμού. Το εργαλείο της παραχώρησης πάντα με την άδεια της εθνικής επιτροπής διαπραγμάτευσης μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε όχι μόνο για να καλύψουμε το κόστος λειτουργίας, αλλά για να μπορούμε να καλύψουμε και το κόστος κατασκευής, κάτι που εν μέρει είναι ένα πρόβλημα».

Κλείνοντας την τοποθέτησή του ο κ. Ταχιάος, έδωσε έμφαση στα έργα που υλοποιούνται μέσω ΣΔΙΤ, τα οποία όπως σημείωσε, «ουσιαστικά βαρύνουν τα δημοσιονομικά της χώρας και τις επόμενες γενιές. Δεν είναι ένα εύκολο εργαλείο και δεν μπορούμε να υπονομεύσουμε με αυτό το μέλλον των παιδιών μας».

Το Olympia Forum V συνδιοργανώνεται από την εφ. «Πατρίς» και το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Ταχιάος: Οι πιστοποιήσεις για την ασφάλεια του Μετρό Θεσσαλονίκης θα έχουν εκδοθεί πριν την 30η Νοεμβρίου

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Προσωρινός ανάδοχος για αρδευτικό έργο στην Κρήτη (ΣΔΙΤ)

Λιμένας Βόλου: Fast track «κλειστός» διαγωνισμός για «3» τα έργα αποκατάστασης

gazzetta
gazzetta reader insider insider