Σούπερ μάρκετ: Με ταμπελάκια θα ενημερώνονται οι καταναλωτές για τις μειώσεις τιμών στο ράφι

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Σούπερ μάρκετ: Με ταμπελάκια θα ενημερώνονται οι καταναλωτές για τις μειώσεις τιμών στο ράφι
Τι συζήτησε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος με το προεδρείο της ένωσης σούπερ μάρκετ Ελλάδος. 

Συστάσεις για εντατικοποίηση των προσπαθειών από την πλευρά του οργανωμένου λιανεμπορίου, ώστε να αποδώσει τα μέγιστα η νέα πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης για μειώσεις τιμών στα ράφια των σούπερ μάρκετ, με στόχο την ανάσχεση της ακρίβειας, απηύθυνε ο Τάκης Θεοδωρικάκος στην Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας.

Η χθεσινή συνάντηση κινήθηκε σε τρεις άξονες σε ό,τι αφορά τη νέα πρωτοβουλία, με τον υπουργό Ανάπτυξης να παροτρύνει τους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ να επεκτείνουν τον στόχο για μειώσεις τιμών σε περισσότερους από 600 κωδικούς, να παρατείνουν χρονικά τη διάρκεια της πρωτοβουλίας, καθώς και να τοποθετήσουν ειδική σήμανση στα ράφια των σούπερ μάρκετ με στόχο τη διευκόλυνση των καταναλωτών.

«Η αποδοχή της εν λόγω πρωτοβουλίας είναι μεγάλη. Εμείς ως Ένωση Σούπερ Μάρκετ ανταποκριθήκαμε θετικά στις παροτρύνσεις του υπουργού και θα τις συζητήσουμε με τα μέλη μας», σχολιάζει στο insider.gr ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος, Απόστολος Πεταλάς. Όπως δε αναφέρει «εάν φυσικά το επιτρέψουν οι συνθήκες, στόχος μας είναι να υπάρξουν σημαντικές μειώσεις τιμών σε πολύ περισσότερους από 600 κωδικούς και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Οι δύο μήνες είναι το μίνιμουμ χρονικό όριο που τέθηκε εξαρχής κατά τις συζητήσεις μας για τη νέα πρωτοβουλία».

Μπαίνουν ταμπελάκια στα ράφια των σούπερ μάρκετ

Πέραν της επέκτασης της πρωτοβουλίας σε περισσότερους κωδικούς αλλά και της χρονικής της ισχύος, στη συνάντηση ετέθη και το θέμα της ειδικής σήμανσης με την οποία θα ενημερώνονται οι καταναλωτές για τα προϊόντα στα οποία έχουν καταγραφεί μειώσεις τιμών.

«Με την έναρξη της πρωτοβουλίας, κάποια σούπερ μάρκετ τοποθέτησαν ταμπελάκια στα ράφια, κάποια όχι. Τώρα θα το δούμε συνολικά ως ένωση, είμαστε θετικοί για να ενημερώνονται πιο εύκολα και οι καταναλωτές», σημειώνει ο κ. Πεταλάς, υπενθυμίζοντας όμως ότι η τοποθέτηση νέας ειδικής σήμανσης σε 4.500 σούπερ μάρκετ στη χώρα απαιτεί και μεγάλο κόστος και πολύ χρόνο.

Υπενθυμίζεται εδώ ότι στην τελευταία λίστα που ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα το υπουργείο Ανάπτυξης φιγουράρουν συνολικά 362 κωδικοί με μειωμένες τιμές, ενώ, κατά τις πληροφορίες, στην επόμενη λίστα θα υπάρχουν πολύ περισσότερα προϊόντα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Adidas Hellas: Καλά κρατεί η ζήτηση παρά τις προκλήσεις στην αγορά αθλητικών ειδών – Οριακή αύξηση τζίρου

Σε τέσσερα μέτωπα επικεντρώνεται η προσπάθεια για την ανάσχεση της ακρίβειας

Στις αρχές Δεκεμβρίου το «ντεμπούτο» της Kiabi στην Ελλάδα

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider