Adidas Hellas: Καλά κρατεί η ζήτηση παρά τις προκλήσεις στην αγορά αθλητικών ειδών – Οριακή αύξηση τζίρου

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Adidas Hellas: Καλά κρατεί η ζήτηση παρά τις προκλήσεις στην αγορά αθλητικών ειδών – Οριακή αύξηση τζίρου
Γεωπολιτικές εντάσεις και προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα ρίχνουν βαριά τη σκιά τους στην αγορά αθλητικών ειδών. Η μικρή αύξηση πωλήσεων και οι στόχοι για το μέλλον. 

«Να ηγηθεί της ελληνικής βιομηχανίας αθλητικών ειδών με εμπορικά σήματα που βασίζονται στο πάθος για τον αθλητισμό και την αθλητική ζωή» είναι η βασική στόχευση της Adidas Hellas.

Για τους επόμενους δε μήνες, η ελληνική θυγατρική του γερμανικού κολοσσού αθλητικών ειδών ποντάρει σε αύξηση του κύκλου εργασιών εντός της ελληνικής επικράτειας, λόγω της δυναμικής που παρουσιάζουν τα προϊόντα της αλλά και του πελατολογίου χονδρικής. Η πορεία, μάλιστα, της εταιρείας θα κριθεί σημαντικά και από τις διαρκώς μεταβαλλόμενες μακροοικονομικές συνθήκες που διαμορφώνονται από τις γεωπολιτικές εξελίξεις και την ενεργειακή κρίση.

Αύξηση τζίρου κατά 2,22% το 2023

Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της Adidas Hellas που καταχωρήθηκαν στο ΓΕΜΗ πριν από μερικές ώρες, «η εταιρεία παραμένει σε τροχιά ανάπτυξης και συνεχίζει να αυξάνει το μερίδιο της στην ελληνική αγορά και στην προτίμηση των καταναλωτών έναντι του ανταγωνισμού. Κατά τη χρήση 2023 η αγορά αθλητικών ειδών στην Ελλάδα επηρεάστηκε από τις γεωπολιτικές εξελίξεις καθώς και τις μακροοικονομικές προκλήσεις. Επιπλέον η αγορά αντιμετώπισε δυσκολίες στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας. Παρά τις δυσμενείς επιπτώσεις, η εταιρεία παρέμεινε σε τροχιά ανάπτυξης η οποία προέρχεται κυρίως από την αυξανόμενη ζήτηση για τα εμπορεύματα της».

Ειδικότερα, το 2023 ο κύκλος εργασιών της Adidas Hellas ανήλθε σε 177,58 εκατ. ευρώ από 173,72 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση, σημειώνοντας αύξηση 2,22%. Η αύξηση του κύκλου εργασιών μειώθηκε έναντι της προηγούμενης χρήσης λόγω των προκλήσεων στην εφοδιαστική αλυσίδα. Το κόστος πωληθέντων διαμορφώθηκε σε 142,98 εκατ. ευρώ από 140,30 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση, αυξημένο κατά 1,91%, ενώ τα καθαρά μετά από φόρους κέρδη ανήλθαν στα 1,39 εκατ. ευρώ, μειωμένα από τα 3,63 εκατ. ευρώ στη χρήση 2022.

«Το οικονομικό αποτέλεσμα της εταιρείας είναι αρκετά καλό παρά τις δύσκολες συνθήκες που προκλήθηκαν από τις γεωπολιτικές εξελίξεις και τις μακροοικονομικές προκλήσεις αλλά και τη συνεχιζόμενη κακή οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα. Το καλό οικονομικό αποτέλεσμα οφείλεται στην άνοδο των πωλήσεων της εταιρείας κατά τη χρήση του 2023 λόγω της αυξημένης ζήτησης στον κλάδο της εμπορίας αθλητικών ειδών και συγκεκριμένα στα προϊόντα της εταιρείας», τονίζεται επίσης στην οικονομική έκθεση.

Η πώληση της Reebok

O όμιλος adidas ανακοίνωσε τον Αύγουστο του 2021 πως έχει συνάψει οριστική συμφωνία για την πώληση της Reebok στην εταιρεία Authentic Brands Group έναντι συνολικού τιμήματος 2,1 δισ. ευρώ. Η οριστικοποίηση της συναλλαγής σε επίπεδο ομίλου ολοκληρώθηκε στις 28 Φεβρουαρίου του 2022, ενώ η εταιρεία σταμάτησε τη διανομή προϊόντων Reebok από τις 30 Απριλίου 2023.

«Το γεγονός της διακοπής της διανομής προϊόντων το 2023 δεν είχε σημαντική επίδραση στα χρηματοοικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας καθώς το ποσοστό των πωλήσεων με το σήμα της Reebok το έτος 2022 ήταν περίπου 6%», σημειώνεται χαρακτηριστικά στην οικονομική έκθεση.

Στην αγορά αθλητικών ειδών από το 1995

Η adidas Hellas A.E. ιδρύθηκε το 1995 με αντικείμενο την εισαγωγή και εμπορία αθλητικών ειδών, ενώ η έδρα της είναι στην Αθήνα. Δραστηριοποιείται επιχειρηματικά κυρίως στη χονδρική και τη λιανική πώληση επώνυμων αθλητικών ειδών, ενώ τα τελευταία χρόνια διαθέτει και ηλεκτρονικό κατάστημα για τη διάθεση των προϊόντων της.

Η εταιρεία αποτελεί θυγατρική 100% της adidas AG με έδρα τη Γερμανία, ενώ αναπτύσσει και εξαγωγική δραστηριότητα σε Αλβανία, Κόσσοβο, Βόρεια Μακεδονία και Κύπρο.

Στο τέλος του 2023 διέθετε 11 καταστήματα λιανικής σε όλη την Ελλάδα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Σούπερ μάρκετ: Με ταμπελάκια θα ενημερώνονται οι καταναλωτές για τις μειώσεις τιμών στο ράφι

Στις αρχές Δεκεμβρίου το «ντεμπούτο» της Kiabi στην Ελλάδα

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider