Καθώς ολοκληρώνεται η εκστρατεία του ΕΚ, το ντοκιμαντέρ μικρού μήκους που αναδεικνύει τη σημασία της ψήφου και τη διαφύλαξη της δημοκρατίας έχει προβληθεί περισσότερες από 504 εκατομμύρια φορές.
Το κεντρικό οπτικοακουστικό προϊόν της επικοινωνιακής εκστρατείας του Κοινοβουλίου, στο οποίο ηλικιωμένοι πολίτες από διάφορες χώρες της ΕΕ αφηγούνται στις επόμενες γενιές τις προσωπικές ιστορίες τους για τη δημοκρατία, τονίζει ότι η δημοκρατία και οι εκλογές δεν πρέπει να θεωρούνται δεδομένες.
Το βίντεο είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα των ευρωπαϊκών εκλογών, ενώ διατίθεται και υποτιτλισμένο στα ελληνικά.
Εκτός από τις 504 εκατομμύρια προβολές (έως τις 2 Ιουνίου) σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ιστοτόπους «streaming», «έξυπνες» τηλεοράσεις και οθόνες κινητών τηλεφώνων, το βίντεο στις διάφορες μορφές του (4 λεπτά ντοκιμαντέρ και μικρότερα κλιπ 30, 15 και 6 δευτερολέπτων, σχεδιασμένα για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) έχει προβληθεί μέχρι στιγμής από τηλεοπτικά κανάλια ολόκληρης της ηπείρου, καθώς και σε δημόσιους χώρους, όπως σε κινηματογράφους και γήπεδα ποδοσφαίρου.
Με το σλόγκαν «Αξιοποίησε την ψήφο σου. Για να μην αποφασίσουν άλλοι για εσένα.» η δεύτερη φάση της θεσμικής προεκλογικής εκστρατείας του Κοινοβουλίου ανέδειξε μια πολύπλευρη προσέγγιση, συμπεριλαμβάνοντας εκδηλώσεις για τα μέσα ενημέρωσης, ψηφιακές προβολές, συμμετοχή δημόσιων και ιδιωτικών εταιριών, πρωτοβουλίες συμμετοχής της κοινότητας και εκπαιδευτικά προγράμματα προσαρμοσμένα, ώστε να έχουν απήχηση στους πολίτες σε ολόκληρη την ΕΕ.