Με έδρα έξω από το Bottrop, η BRABUS είναι μια ελίτ γερμανική εταιρεία βελτιστοποίησης, γνωστή για τις εξαιρετικά premium επεμβάσεις της στο Mercedes G-Wagon. Και ενώ η BRABUS μπορεί ήδη να υπερηφανεύεται για μια μεγάλη γκάμα υπερ-πολυτελών εκδόσεων αυτοκινήτων, η διάσημη μάρκα tuning παρουσίασε για πρώτη φορά στα 45 χρόνια ιστορίας της μια μοτοσικλέτα κατά παραγγελία: την BRABUS 1300 R.
Διαβάστε ακόμα: Γιατί αυτή η χειροποίητη, μοναδική μοτοσικλέτα με κινητήρα Ducati χρειάστηκε 7 χρόνια για να φτιαχτεί
Κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου στο χέρι σε εξαιρετικά περιορισμένους αριθμούς, το BRABUS 1300 R βασίζεται στο νέο 1290 Super Duke EVO της KTM, αν και το γυμνό superbike έχει υποστεί μια σειρά από σημαντικές τροποποιήσεις και αναβαθμίσεις.
Αυτό περιλαμβάνει ένα νέο κυκλικό σχεδιασμό προβολέων με κάλυμμα από ανθρακονήματα και ένα σετ αγωγών εισαγωγής αέρα επίσης από ανθρακονήματα με ενσωματωμένα αεροδυναμικά πτερύγια που αντικαθιστούν τα γωνιακά καλύμματα ρεζερβουάρ του αρχικού μοντέλου.
Το τυπικό τμήμα της ουράς έχει επίσης απορριφθεί προς όφελος ενός μονόσελου κομματιού από ανθρακονήματα με το χαρακτηριστικό logo και τη ραφή της BRABUS να κοσμούν το κάθισμα. Εκτός από το ότι είναι πιο «παχιά» από την αρχική -και ελαφρώς χαμηλότερη, στα 84,3 cm- η σέλα του 1300 R είναι επίσης θερμαινόμενη και τοποθετημένη πάνω από ένα προσαρμοσμένο σύνθετο υποπλαίσιο.
Όπως θα φανταζόταν κανείς, ο εξοπλισμός του 1300 R είναι κορυφαίος, με σφυρήλατες μονομπλόκ ζάντες εννέα ακτίνων Platinum Edition 17”, ανάρτηση WP APEX με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη απόσβεση εμπρός και πίσω, ένα σετ φρένων Brembo Stylema με τέσσερις μονομπλόκ δαγκάνες και αεραγωγούς ψύξης από ανθρακονήματα.
Το ενδιαφέρον είναι ότι, σε αντίθεση με τα περισσότερα SUV της BRABUS, ο κινητήρας του 1300 R παραμένει σχεδόν αμετάβλητος, με τον υγρόψυκτο V-Twin 1.301 κυβικών εκατοστών να αποδίδει τους ίδιους 180 ίππους με τον αυθεντικό. Το 1300 R διατηρεί επίσης τον συμπλέκτη PASC και το κιβώτιο ταχυτήτων PANKL της αρχικής μοτοσικλέτας, όχι όμως και τις εξατμίσεις που έχουν αντικατασταθεί από μια μαύρη ματ εξάτμιση διπλής εξαγωγής με κεραμική επίστρωση.
Άλλες αξιοσημείωτες αλλαγές στο EVO-spec του Duke περιλαμβάνουν ένα πακέτο επένδυσης από ανθρακονήματα που διακοσμεί το κάλυμμα του ρεζερβουάρ της KTM, ένα πακέτο ηλεκτρονικών τελευταίας τεχνολογίας που ελέγχεται μέσω οθόνης TFT 5 ιντσών, ρυθμιζόμενες μανέτες με επεξεργασία CNC, ειδικά κατασκευασμένα CNC καπάκια ρεζερβουάρ με λογότυπο BRABUS, κυκλικούς καθρέφτες με πτυσσόμενο άκρο, κάλυμμα συμπλέκτη από ανθρακονήματα και ρυθμιζόμενα μαρσπιέ BRABUS από αλουμίνιο με επεξεργασία CNC από τη συνεργαζόμενη γερμανική εταιρεία Gilles Tooling.
Διαθέσιμο σε χρώματα Magma Red ή Signature Black, το 2022 Brabus 1300 R με βάση το KTM θα περιοριστεί σε μόλις 77 μονάδες από κάθε χρώμα παγκοσμίως -με τον αριθμό παραγωγής να είναι ένα νεύμα για το έτος ίδρυσης της BRABUS.
Η τιμολόγηση δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί, αν και αναμένουμε μια τιμή που θα είναι σημαντικά μεγαλύτερη από τα 19.599 δολάρια (προτεινόμενη τιμή κατασκευαστή) του κανονικού 1290 Super Duke EVO της KTM. Αν φυσικά δεν θέλετε να το ρισκάρετε, μπορείτε να επισκεφθείτε το website της KTM και να μπείτε από τώρα στη waiting list.