Αλήθεια, είναι δυνατόν να συνδέεται ένα ακριβό brand ρολογιών με μια αρκετά οικονομική πίτσα; Κι όμως στην περίπτωση της Domino's Pizza και της Rolex αυτό συνέβη και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία. Στις αρχές της δεκαετίας του 1980, η Domino's συνεργάστηκε με τη Rolex για να παρακινήσει τους υψηλόμισθους διευθυντές καταστημάτων να πετύχουν τους στόχους πωλήσεων.
Διαβάστε ακόμη: Sotheby's: Σε δημοπρασία η ιστορική Jaguar XK120 του 1952 του βασιλιά του Χόλιγουντ, Clark Gable
Έτσι, υποσχέθηκε πως αν πετύχαιναν 20.000 δολάρια σε εβδομαδιαίες πωλήσεις, θα έπαιρναν ένα ρολόι Rolex με το κόκκινο και μπλε λογότυπο της εταιρείας στο καντράν. Δεν ήταν η πρώτη φορά που έκανε μια τέτοια συνεργασία με Rolex. Για την ακρίβεια, οι συνεργασίες με εταιρείες ήταν αρκετά συνηθισμένες εκείνη την εποχή για το brand. Υπάρχουν και άλλα κομμάτια Rolex που κατασκευάστηκαν σε συνεργασία με την Winn Dixie, την Coca-Cola, το Cotton Bowl Classic, την Pan Am, την Busch, τη Honda και την Pool Intairdril Oil Company.
Ωστόσο, καθώς η ζήτηση για τα κομμάτια Rolex έχει αυξηθεί, το πρόγραμμα αυτό τερματίστηκε. Είναι αρκετά δύσκολο για τη μάρκα να παράγει αρκετά κομμάτια για να ικανοποιήσει τη βάση των συλλεκτών της, χωρίς να προσθέτει στο μείγμα προσαρμοσμένα κομμάτια από εταιρικές μάρκες.
Τρεις διαφορετικοί τύποι ρολογιών Domino's Rolex έχουν παραχθεί όλα αυτά τα χρόνια. Τα πρώτα κατασκευάστηκαν στις αρχές έως τα μέσα της δεκαετίας του 1980, ενώ στις αρχές της δεκαετίας του 1990, άλλαξαν με μικρότερο λογότυπο στην ίδια θέση και τέλος, στα μέσα της δεκαετίας του 1990, εκδόθηκαν ρολόγια με ένα λοξό λογότυπο.
Στην αρχή, οι σνομπ συλλέκτες περιφρονούσαν το συγκεκριμένο ρολόι και οι τιμές τότε το επιβεβαιώνουν, καθώς ήταν τα λιγότερο ακριβά ρολόγια Rolex που μπορούσες να αγοράσεις. Γιατί ποιος θα ήθελε ένα ρολόι πολυτελείας με το λογότυπο μιας αλυσίδας fast food; Προφανώς, τα ρολόγια ήταν τόσο απεχθή που οι έμποροι αφαιρούσαν το καντράν με το λογότυπο της Domino's από το ρολόι και το αντικαθιστούσαν με ένα χωρίς το λογότυπο. Έτσι, στην αγορά προσφερόταν ένα εντελώς τακτοποιημένο Rolex Air King.
Τώρα, όμως, τα πράγματα έχουν αλλάξει και το συγκεκριμένο ρολόι φαίνεται πως κερδίζει ξανά τη δόξα του. Αν κοιτάξουμε στα αποτελέσματα κάποιων οίκων δημοπρασιών, θα δούμε πολύ διαφορετικά νούμερα να συνοδεύουν το Domino's Rolex σε σύγκριση με λίγα μόλις χρόνια πριν. Ο οίκος Christie's, για παράδειγμα, πούλησε ένα για 20.000 δολάρια τον Οκτώβριο του 2020, 17.500 δολάρια ένα χρόνο αργότερα και ένα άλλο για 22.000 δολάρια τον Δεκέμβριο του 2021.
Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που συμβάλλουν στην εκτόξευση της τιμής του: η αυξανόμενη αγάπη για τα λογότυπα, η νοσταλγία της δεκαετίας του '90 και μια εντελώς νέα πελατεία που καταφθάνει με λιγότερο σνομπ ιδέες για ένα ρολόι.